» اخبار ایران و جهان » آوار مصالح ساختمانی ۳ کارگر در اصفهان را راهی بیمارستان کرد
اخبار ایران و جهان

آوار مصالح ساختمانی ۳ کارگر در اصفهان را راهی بیمارستان کرد

اسفند 25, 1393 0010

اصفهان- رئیس سازمان آتش نشانی استان اصفهان گفت: سه کارگر ساختمانی در خیابان میرزا نصیر اصفهان به دلیل آوار شدن مصالح ساختمانی مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

بهزاد بزرگزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سه کارگر ساختمانی بر اثر آوار شدن مصالح ساختمانی در ساختمان نیمه کاره واقع در خیابان میرزا نصیر اصفهان دچار حادثه شدند.

وی بیان داشت: این حادثه راس ساعت ۱۶ و ۳۳ دقیقه امروز بعدازظهر به وقوع پیوست و با ارسال ماموران آتش نشانی ایستگاه ۴ توانستیم سه مصدوم را به سلامتی از زیر آوار خارج کنیم.

رئیس سازمان آتش نشانی استان اصفهان اعلام کرد: همانطور که می دانید وقتی فردی در زیر آوار بماند در مدت ۴ دقیقه احساس خفگی کرده و جان خود را از دست می دهد که رسیدن به موقع ماموران اورژانس سبب شد که این افراد به سلامتی از زیر آوار خارج و مصدومین به ماموران اورژانس تحویل داده شدند.

وی گفت: علت حادثه هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

حال یک مصدوم وخیم و دو نفر دیگر نیز به بیمارستان منتقل شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان نیز در خصوص این حادثه به مهر گفت: حوالی ساعت سه و نیم امروز امدادخواهی از ماموران اورژانس شد.

غفور راستین گفت: در خیابان میرزا نصیر در حین گود برداری ساختمان به دلیل فرونشست دیوار، سه نفر زخمی شدند و با ارسال اکیپ های اورژانس و انجام خدمات اولیه هر سه مصدوم به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: حال یک مصدوم وخیم و دو نفر دیگر به خاطر نامعلوم بودن جراحت و جلوگیری از خونریزی های داخلی نیز به بیمارستان منتقل شدند

IMG18514814

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×