» عمومی » فناوری اطلاعات » پایان انتظار چند ماهه گیمرها: عرضه وسیع پلی استیشن 4 در امریکای شمالی/لیست قیمت
فناوری اطلاعات

پایان انتظار چند ماهه گیمرها: عرضه وسیع پلی استیشن 4 در امریکای شمالی/لیست قیمت

آبان 25, 1392 009

ترافیک سنگین ناشی از دانلود اولین بسته 300 مگی “به روز رسانی” برای پلی استیشن 4 خریداری شده توسط گیمرها در امریکای شمالی باعث دور از دسترس شدن شبکه PSN شد.

 

امروز جمعه به وقت محلی گیمرها توانستند اولین پلی استیشن 4 جدید را به قیمت 400 دلار خریداری کرده و به خانه های خود ببرند.

سونی روز اول بسته نرم افزاری “به روز رسانی” را به حجم 300 مگابایت برای کاربران جهت دانلود قرار داد که گفته می شود بدلیل ترافیک شدید، ساید در برخی مواقع دور از دسترس شده است.

یکی از کاربران گفت گرافیک برتر و استفاده از بلوری دو دلیلی بوده که برای خرید پلی استیشن جدید صف کشیده است.

ترزا هفنر مادر یکی از بچه های گیمر نیز گفت چند ساعت در صف خرید منتظر بوده چرا که پسرش تمام روز را با پلی استیشن می گذراند.

سایت ارس تکنیکا نیز گزارش داد دهها هزار خریدار در ساعات اولیه مشغول پلاگ کردن کنسول خود به اینترنت شده و در تلاش برای اتصال به شبکه موسوم به PSN با پیام خطا مواجه شده اند.

اکانت توئیتر سونی نیز این مشکل را تایید کرده و از کاربران خواسته سعه صدر داشته باشند چرا که ترافیک زیادی در حال دانلود بسته “به روز رسانی” است.

به گفته کارشناسان نسخه Firware 1.5 به روز رسانی 300 مگابایت است و اتصال آنلاین و بازی از طریق بلوری این کندی را دامن زده است. نسخه 300 مگی سپس قابل استفاده از طریق یو اس بی است تا نصب بازی های به صورت آفلاین ادامه پیدا کند اما خیلی ها این موضوع را متوجه نشده و همچنان به صورت آنلاین نصب را نیزانجام می دهند.

در صفحه حمایت از کاربر سونی{لینک} دو خطا نیز هنگام لاگین کردن گزارش شده است اما اطلاعات زیادی در این باره منتشر نشده است.

چند وقت پیش سونی پس از عرضه پلی استیشن 4 برای روزنامه نگاران با خطای غیر نرمالی نسبت به دفعات پیش مواجه شد و قول داد در نسخه نهایی آنها را فیکس کند اما ظاهرا خطاها در نسخه اصلی کنسول در حال ازدیاد است و کاربران شاکی تر از قبل!

شوهی یوشیدا در توئیتر خود گفت خطاهای سخت افزاری در پلی استیشن کم بوده و مربوط به چند کاربر به خصوص بوده است!

پلی استیشن 4 در امریکا 399 دلار، در اروپا 399 یورو، در انگلیس 349 پوند، سایت آمازون آلمان 599 یورو (گفته شده قیمت در حال تغییر است) و در استرالیا 549 دلار به فروش می رسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×