» عمومی » ورزشی » درخواست فیگو برای سفر به ایران/واکنش به پیشنهاد کی‌روش برای لوئیز
ورزشی

درخواست فیگو برای سفر به ایران/واکنش به پیشنهاد کی‌روش برای لوئیز

اسفند 21, 1393 0016

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال برای حضور در ایران و نشست با مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان ابراز تمایل کرده است. این درحالی است که علی کفاشیان تاکید دارد رای ایران در انتخابات فیفا سپ بلاتر است!

به گزارش خبرنگار مهر، «لوئیز فیگو» ستاره پیشین تیم ملی پرتغال و باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا از نامزدهای حضور در انتخابات آینده ریاست فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا – است. وی یکی از رقیبان اصلی سپ بلاتر برای رسیدن به این پست است.

در این راستا نماینده فیگو طی روزهای گذشته در محل فدراسیون حضور یافت و اعلام کرد ستاره پیشین تیم ملی پرتغال اظهار تمایل کرده است برای بازدید از امکانات ایران و کسب حمایت فدراسیون کشورمان به ایران سفر کند.

البته مسئولان فدراسیون فوتبال ایران به نماینده فیگو اعلام کرده‌اند رای این فدراسیون و بسیاری از کشورهای آسیایی در انتخابات آینده ریاست فدراسیون جهانی فوتبال – فیفا – سپ بلاتر است اما اگر بخواهد به ایران بیاید، منعی وجود ندارد و همکاری لازم  برای حضور او انجام می‌شود.

علی کفاشیان با تایید این خبر به خبرنگار مهر، گفت: پیشنهاد نماینده فیگو بصورت شفاهی به ما مطرح شد ولی در صورت دریافت درخواست کتبی، اقدامات لازم در خصوص سفر وی به ایران انجام خواهد شد.

وی با رد این موضوع که کارلوس کی‌روش برای رای دادن به لوئیز فیگو فشاری به فدراسیون فوتبال نیاورده است تاکید کرد: اصلا کی‌روش در این موارد دخالت نمی‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین یادآور شد: به نظرم تا 99 درصد بلاتر دوباره رئیس فیفا می‌شود و فیگو هم جهت سرمایه‌گذاری برای آینده، وارد رقابت شده با بلاتر شده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/03/11/3/1617195.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×