» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مادر شهید جعفرزاده در سی امین سالگرد فرزندش : سرادرشهید جعفرزاده بصیرت بالایی داشت
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مادر شهید جعفرزاده در سی امین سالگرد فرزندش : سرادرشهید جعفرزاده بصیرت بالایی داشت

اسفند 21, 1393 0010

مادر شهید حاج ابراهیم جعفر زاده گفت: شهدا نیستند ولی راهشان که همان راه امام حسین است ادامه دارد و آنها هیچ گاه زیر بار ذلت نمی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، مادر شهید خاح ابراهیم جعفر زاده (فرماتده تیپ القدیر)در سی امین سالگرد عروج فرزندش در مصاحبه با خبرنگارما با لحنی مهربان اظهار داشت: نه من، نه همسرم و نه فرزندان شهیدم هیچ کدام قابل انقلاب نیستیم و هر چه انجام داده ایم وظیفه مان بوده است.

همدم جعفری در رابطه با خصوصیات اخلاقی فرزندش گفت: همه چیزش خوب بود اخلاق، رفتار و کردارش عالی بود، به خواهران و برادرانش احترام خاصی قائل می شد، صله رحم برایش ارزش والایی داشت.
مادر شهیدان جعفر زاده افزود: ابراهیم در همه کارهایش از جمله در انجام عبادات مانند نماز و روزه خیلی مقید بود و همیشه اعمالش را مخلصانه و از روی خلوص انجام می داد.
وی اذعان داشت: تا زمان شهادتش ما نمی دانستیم او چه کاره بود و چه سمتی داشت و هر موقع من یا پدرش از در مورد شغلش سوال می کردیم می گفت :”من می رم و خیابون را می سابم”
خانم جعفری گفت: تا زمانی که پدرش به جبهه رفت و فهمید آقا ابراهیم فرمانده است، اخلاص در زندگیش حرف اول را می زد.
مادر سردار شهید ابراهیم جعفر زاده به بیان خاطراتی از پسرش در خصوص دشمنی با آمریکا و اسرائیل  پرداخت و عنوان کرد: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا شعار همیشگی ابراهیم بود، بصیرت بالایی داشت دشمنی با آمریکا و ایادیش خط فکری شهید بود زمان بنی صدر می گفت:” بنی صدر دست نشانده آمریکا و اسرائیل است، آن زمان که بنی صدر کاندید ریاست جمهوری شد خیلی ناراحت بود خدا می دونه رفت خیلی با اون لج داشت، زمانی که بنی صدر برای تبلیغات انتخاباتی اش به اصفهان سفر کرده بود آقای جعفر زاده  کفشش را در آورد و پرت کرد طرف بنی صدر ،و همیشه می گفت بنی صدر یکی از جیره خوران آمریکاست.
بانو همدم جعفری همچنین گفت: شهدا نیستند ولی راهشان که همان راه امام حسین است ادامه دارد و آنها هیچ گاه زیر بار ذلت نمی رفتند.

IMG-20150312-WA0001IMG-20150312-WA0002

IMG-20150312-WA0000

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×