» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » بازدید مدیران و هنرآموزان هنرستانهای اصفهان از دانشگاه مجلسی
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

بازدید مدیران و هنرآموزان هنرستانهای اصفهان از دانشگاه مجلسی

اسفند 20, 1393 0019

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، با حضور مدیران هنرستان های فنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 اصفهان بازدید جامعی از مجموعه کارگاهها و آزمایشگاه های واحد شهر مجلسی صورت پذیرفت. دراین برنامه بازدید کنندگان پس از مشاهده ی آزمایشگاه های SEM ، برق ، الکترونیک ، مکانیک ، ماشین افزار ، ریخته گری ، سرامیک وآز متالوگرافی در نشستی که باحضور آقای دکتر نعیمی ریاست واحد و آقای دکتر کیوانفرد معاون آموزشی و دانشجویی برگزار شد شرکت کردندو پتانسیل های موجود را بی نظیر ارزیابی کردند و خواستارافزایش سطح تعاملات در زمینه آموزش هنرجویان شدند.
در ابتدای برنامه دکتر نعیمی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و نقش بسزای معلمین در تربیت و تزکیه نفس و نقش حساس آنها در جامعه به آیه “یزکیهم و یعلمهم الکتاب” اشاره و تزکیه را مقدم بر تعلیم دانست.

وی فعالیتهای دانشگاه را در دو محور علمی و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و خاص عنوان کرد و گفت: “با وجود تجهیزات آموزشی در رشته های فنی واحد شهر مجلسی خصوصا مواد و مکانیک میتوانیم فارغ التحصیل کارآفرین تحویل بازار کار دهیم.” وی همچنین پیشنهاد حضور اعضای هیات علمی در راستای معرفی رشته های فنی و راهنمایی داوطلبین ورود به دانشگاه به صورت رایگان را مطرح کرد که با استقبال حاضرین روبه رو شد.
در ادامه طهماسبی معاون آموزش متوسطه اداره آموزش پرورش ناحیه 6 ضمن تقدیر و تشکر از میزبانی واحد شهر مجلسی و موافقت حضور فرهنگیان در دانشگاه خواستار تعامل و همکاری های دوسویه شد.

IMG_9430

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×