» عمومی » سرگرمی » کلاغ ها برای این کودک هدیه می فرستند!
سرگرمی

کلاغ ها برای این کودک هدیه می فرستند!

اسفند 20, 1393 0013

یک دختر ۸ ساله آمریکایی دوستی عجیبی با کلاغ های محله شان دارد به طوریکه کلاغ در ازای محبتی که این کودک به آنها دارد، برایش هدیه می فرستند.

مجله مهر- عطیه همتی: «گابی مان» دختر ۸ ساله آمریکایی در یکی از محله های سیاتل زندگی می کند. این دختر دوستان غیرمعمولی دارد که هر روز برایش هدیه می فرستند تا محبتشان را به وی نشان دهند. از روزی که این دختر غذا دادن به کلاغ ها را آغاز کرد، کلاغ ها نیز برای جبران محبت دوستشان برایش مساعده و هدایایی می فرستند.

رابطه منحصر به فرد گابی با کلاغ ها از سال ۲۰۱۱ وقتی که گابی ۴ ساله بود آغاز شد. گابی غذاهایش را نمی خورد و آنها را به بیرون پرت می کرد. کلاغ ها نیز به امید خوردن تکه ای از غذاهای گابی کنارش صف می کشند و این اتفاق چندین بار تکرار می شود تا اینکه گابی دیگر آگاهانه به کلاغ ها غذا می دهد و گاهی حتی ناهارش را در ایستگاه اتوبوس با کلاغ ها شریک می شود.

gifts-from-crows3-550x326.jpg

در سال ۲۰۱۳ گابی غذا دادن به کلاغ ها را به طور منظم شروع کرد. او هر روز مخزنی در حیاط خلوت را پر از آب تازه می‌کرد و غذاهایی مخصوص پرندگان را کنارش قرار می داد. همین کار گابی باعث شد کلاغ ها به این موضوع عادت کنند و هر روز در آن محل برای خوردن غذا صف ببندند و منتظر گابی باشند.

وقتی این قانون روزانه در خانواده گابی به تصویب رسید این خانواده مهربان شاهد حرکت شگفت انگیزی از سوی کلاغ ها بودند. کلاغ ها برای گابی هدیه هایی از خرده ریزهای براق می فرستادند. خرده ریزهایی مانند گوشواره، سنگ جلا، توپ های کوچک نقره ای، دکمه های روشن و براق، مهره های زرد و کلی خرده ریز دیگر که فکر می کردند می توانند به زبان خودشان از گابی تشکر کنند. گابی نیز تمام هدیه های کوچکی که تاکنون از کلاغ ها برایش فرستاده اند را یادگاری نگه داشته است و این هدایا مانند یک گنجینه برایش پرارزش هستند.

gifts-from-crows2-550x334.jpg

یکی از استادان علوم حیات وحش در دانشگاه واشنگتن نیز در رابطه با این موضوع گفت که هرکسی می تواند چنین رابطه ای با کلاغ ها داشته باشد چون آنها سیگنال های محبت آمیزی که طرف مقابل برایشان می فرستد را به خوبی درک می کنند و می توانند به یکدیگر اعتماد کنند. اما همین استاد دانشگاه می گوید داستان گابی نادر است چون هدیه دادن کلاغ ها به این دختر کوچک بسیار عجیب و باور نکردنی است.

رابطه گابی و دوستان پرنده اش به اینجا ختم نمی شود. «لیسا» مادر گابی می گوید: «چند وقت پیش اتفاق شگفت انگیزی افتاد. گابی در حال عکاسی در حیاط بود که لنز دوربینش را جا گذاشت و گم کرد. چند روز بعد کلاغ ها لنز را برای گابی آوردند. من مطمئن هستم که آنها تمام وقت در حال تماشای ما هستند و حتی به ما فکر می کنند.»

1616137

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×