» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: امام حسین (ع) درس آزادگی و استقامت به همه آموخت
اخبار شهرستان مبارکه

امام جمعه مبارکه: امام حسین (ع) درس آزادگی و استقامت به همه آموخت

آبان 25, 1392 0017

به گزارش سایت شمس مبارکه حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان افزود: امام حسین (ع) برای اصلاح امور جامعه اسلامی و همچنین احیای دین پیامبر اسلام (ص) و برقراری عدل قیام کرد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) با خون خود و 72 تن از یارانش توانست اسلام را تا ابد زنده نگه دارد اظهارکرد: نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) حامل پیام های ارزشمندی است که باید این پیام ها درجامعه تبیین شوند.

امام جمعه مبارکه، امام حسین (ع) را احیاگر فرضیه امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: ایشان با نثار خون خود توانست امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یکی از واجبات اسلام در جهان زنده کند.

وی بر مظلومیت امام حسین(ع) و در عین حال مقاومت و ایستادگی ایشان در برابر ظلم اشاره و تاکید کرد: ایشان در مسیر دفاع از آرمان های اسلامی و احیای سنت نبوی در جامعه، در برابر سختی های متعددی ایستادگی کردند و از جان و فرزند و تمام هستی خویش نیز گذشتند تا نام و آوازه اسلام در جهان زنده بماند و پرچم اسلام در دنیا به اهتزاز درآید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی همچنین به مذاکرات ایران و گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه از مواضع بر حق خود کوتاه نمی آید و ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه غرب فرصت چندانی برای تغییر رفتار ندارد گفت: ایران اسلامی بدون توجه به تهدیدها و فشارها مسیر سرافرازی و اقتدار خود را طی خواهد کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×