» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: مشکلات صنایع شهرستان مبارکه برطرف می‌شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: مشکلات صنایع شهرستان مبارکه برطرف می‌شود

اسفند 18, 1393 0017

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه نگاه ما به صنعت نگاه حمایتی است، گفت: فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در این شهرستان درصدد کمک به بخش صنعت بوده و نگاه ما به این بخش نگاه حمایتی است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه 70 درصد فولاد کشور در شهرستان مبارکه تولید می‌شود، اظهار داشت: شهرستان مبارکه با دارا بودن 530 شرکت صنعتی و کارخانه‌های کارخانه‌های صنعتی فولادمبارکه، پلی اکریل، صنایع نسوز، صنایع 7 تیر قطب فولاد کشور محسوب می‌شود و تولیدات خود را به کشورهای حوزه‌ خلیج‌فارس و دیگر کشورها صادر می‌کند.

وی با اشاره به طرح فاضلاب زیباشهر و دیگر شهرهای این شهرستان افزود: در طول 25 سال گذشته پیرامون بحث فاضلاب شهرستان مبارکه رایزنی‌هائی با فولاد مبارکه صورت گرفته و قرار است این شرکت به عنوان متولی و تامین کننده مالی، طرح فاضلاب زیباشهر را برعهده گیرد.

فرماندار شهرستان مبارکه پیرامون آلایندگی آب‌ در این منطقه تصریح کرد: اکنون با وجود تصفیه‌خانه‌ در این شهرستان آلودگی آب وجود ندارد و فرمانداری نیز موارد گزارش شده پیرامون این موضوع را با جدیت پیگری می‌کند.

وی با اشاره به آسفالت و مبلمان شهری در شهرک صنعتی مبارکه خاطرنشان کرد: آسفالت شهرک صنعتی مبارکه در دست اقدام بوده که رایزنی‌هایی برای تامین اعتبار انجام شده تا با عملیاتی شدن این طرح، معضل بیکاری در این شهرستان که 15.2 درصد بوده را کاهش یابد.

احمدی با بیان اینکه نگاه ما به صنعت نگاه حمایتی است، گفت: فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در این شهرستان درصدد کمک به بخش صنعت بوده و نگاه ما به این بخش نگاه حمایتی است.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/139303030704268752827193.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×