» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دولت به عمران روستاها با تدبیر و امید توجه دارد
اخبار شهرستان مبارکه

دولت به عمران روستاها با تدبیر و امید توجه دارد

اسفند 17, 1393 0016

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، علی ایرانپور در گردهمایی ماهیانه شوراها و دهیاران بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه که با حضور بهمنی، مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان برگزار شد.

اظهار داشت: عمران روستاها به عنوان زیرساخت توسعه همه جانبه باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای طرح های روستایی در بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه خواستار توجه مسوولان به مشکلات روستاها شد.
سیدمحمد علی احمدی فرماندار شهرستان مبارکه در این جلسه ضمن تاکید بر حل مشکلات در روستاها گفت: برای برطرف کردن مشکلات در روستاها باید با وحدت و تعامل گام برداریم و نظارت ویژه ای از سوی بخشداری بر کار شورها و دهیاران صورت گیرد.
وی با تاکید بر اینکه دهیاران تمام مشکلات و معضلات موجود در سطح روستاها را به بخشدار منتقل نمایند، اظهار داشت: دهیاران می توانند با بررسی مشکلات روستاها و آنچه مردم به آن نیاز دارند رصد نموده و به بخشدار گزارش نمایند و بخشدار نیز موارد را به اطلاع فرمانداری برساند.
نماینده عالی دولت در شهرستان مبارکه با بیان اینکه خدمت به مردم نوعی عبادت است و دولت نیز تلاش مضاعف دارد تا مشکلات در روستاها حل شود، افزود: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به روستاها دارد و از این رو با ارائه راهکارهایی سعی دارد در مسیر توسعه همه جانبه روستاها گام بردارد.
وی نقش دهیاران را در مدیریت نوین روستایی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: یکی از مهمترین وظایف دهیاران نیازسنجی، اولویت بندی و برنامه ریزی در سطح روستاها است.
درادامه عیسی بهمنی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استان اصفهان بر حل مشکلات مردم در روستاها توسط بخشداری، دهیاری و اعضای شورای روستاها تاکید کرد.
وی بیان داشت: دهیاران به ‌منظور بهبود وضعیت روستاها در زمینه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، راهبری، نظارت و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، ارتقاء سطح درآمد و کیفیت زندگی روستاییان و کشاورزان در جامعه روستایی تلاش بیشتری نمایند.
به گزارش ایمنا، در ادامه این نشست نیز به بررسی مسائل و مشکلات روستاها و دهیاری‌های بخش گرکن جنوبی شهرستان مبارکه پرداخته شد و دهیاران مشکلات و معضلات خود را بیان کردند.
گفتنی است، در این جلسه در خصوص مشکلات خانه عالم روستاها، فضای سبز، ساخت و ساز غیرمجاز، اماکن فرهنگی، مسائل حریم روستاها، کمبود منابع مالی و مسائل نیروی انسانی دهیاریها ، تجهیز و ساخت ساختمان دهیاریها، توسعه روستاها، و … بحث و تبادل نظر شد.

n00183355-b

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×