» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه خبر داد:اجرای طرح دست‌های مهربانی در مبارکه‌
اخبار شهرستان مبارکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه خبر داد:اجرای طرح دست‌های مهربانی در مبارکه‌

اسفند 17, 1393 0011

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه علی مبشری در گفت و گو با فارس در حاشیه برگزاری طرح دست‌های مهربانی در جوار بقیع امام‌زاده عزالدین مبارکه اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن سال جدید، طرح از طرف سازمان امور خیریه در راستای کمک به نیازمندان، ایتام و افراد بدون سرپرست اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه با تأکید بر تشویق مردم و نیکوکاران برای ثبت وقف‌های جدید باهدف کمک به نیازمندان، تصریح کرد: این طرح در جهت اجرای صحیح و امینانه نیات موقوفات مرتبط با کمک به ایتام، نیازمندان، خانواده‌های بی‌بضاعت و همچنین تهیه پوشاک، خوراک و لوازم ضروری زندگی برای نیازمندان در این شهرستان اجرا شد.

وی شفاف‌سازی عملکرد اوقاف در این عرصه و نیز ترغیب و تشویق مردم برای ثبت وقف‌های جدید در این زمینه را دیگر اهداف اجرای طرح دانست و اضافه کرد: در شهرستان مبارکه 10 موقوفه با نیت کمک به فقرا و مستمندان وجود دارد که شامل نیاتی چون کمک به سادات فقیر، کمک به فقرا و مساکین، تهیه سبد کالا، پوشاک و ارزاق است.

مبشری افزود: مشابه این طرح در ماه مهر با عنوان طرح “مهر تحصیلی” در این شهرستان از طرف اداره اوقاف در قالب اجرای نیات واقفین شهرستان انجام‌شده است.

وی همچنین در ادامه برگزاری آزمون حفظ قرآن در مبارکه خبر داد و گفت: سومین آزمون طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد حفظ قرآن روز جمعه گذشته با حضور 700 هزار قرآن آموز همزمان با سراسر کشور در مبارکه برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای پذیرفته‌شدگان در این آزمون، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گواهی‌نامه صادر می‌شود و همچنین به نفرات برتر جوایز ارزنده و نفیسی اهدا می‌شود.

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1393/11/06/13931106000437_PhotoA.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×