» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: آزادی دیپلمات ایرانی در یمن، نشانه اقتدار ایران است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: آزادی دیپلمات ایرانی در یمن، نشانه اقتدار ایران است

اسفند 15, 1393 0010

امام جمعه مبارکه گفت: آزادی دیپلمات ایرانی ربوده شده در یمن، برگ زرین دیگری از اقتدار امنیتی و سیاسی ایران اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه افزود: آقای نیکبخت که 20 ماه پیش در یمن به گروگان گرفته شده بود، روز گذشته به میهن بازگشت.

وی افزود: عملیات آزاد سازی این دیپلمات، عملیات پیچیده ای بود که بحمدالله هیچ امتیازی به ربایندگان داده نشد و آزادی وی از بند گروه های تروریستی بین المللی، با سلسله اقدامات اطلاعاتی امنیتی سربازان گمنام امام زمان و پس از ره گیری های اطلاعاتی محل اسارت وی، صورت گرفت.

امام جمعه مبارکه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا ( س ) گفت: آن حضرت نمونه بارز یک بانوی کامل اسلامی بود و زنان و مادران به خصوص دختران امروز باید آن حضرت را الگو و اسوه خود در زندگی و بالاخص تربیت فرزندان قرار دهند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از مردم نوعدوست شهرستان مبارکه خواست که در آستانه سال نو و در هفته احسان و نیکوکاری با کمک های خود از نیازمندان و مستمندان دستگیری کنند.

وی به مناسبت های هفته اشاره کرد و با گرامیداشت 15 اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی افزود: روز درختکاری بهانه ای است تا با کاشت درخت این نماد زیبا و با شکوه طبیعت، قدمی برای حفظ محیط زیست برداشته و آن را احیاء کنیم.

81531032-6317587

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×