» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » استقرار 150 پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد درمبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

استقرار 150 پایگاه جشن نیکوکاری کمیته امداد درمبارکه

اسفند 13, 1393 0017

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مبارکه از استقرار 150 پایگاه جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، سعید ابراهیمی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شاهد اسوه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال نیز همانند سالهای گذشته مردم مبارکه با شرکت در جشن نیکوکاری و با حضور در 150 پایگاه ثابت و سیار، لبخند شادی را بر لبان نیازمندان می نشانند.

وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس شهرستان مبارکه اظهار کرد: جشن نیکوکاری هر سال در آستانه سال جدید در سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان مبارکه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری به صورت مشترک توسط کمیته امداد، ناحیه مقاومت بسیج و آموزش و پرورش برگزار می شود، افزود: آموزش و پرورش در این مراسم، کمک های جمع آوری شده را در اختیار دانش آموزان بی بضاعت می گذارد تا آنها بتوانند برای عید نوروز مایحتاج خود را تأمین کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در طول سال دو جشن برای کمک به دانش آموزان برگزار می شود، تصریح کرد: جشن عاطفه ها در شهریور ماه و جشن نیکوکاری در انتهای سال برگزار می شود.

وی افزود: امسال برنامه های هفته احسان و نیکوکاری با شعار اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و توانمند سازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکاران از 13 تا 15 اسفند ماه جاری اجرا خواهد شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان مبارکه گفت: پایگاه های مدارس در 13 اسفند ماه جاری، کمیته امداد و نیروی مقامت بسیج در 14 اسفند ماه و پایگاه های مستقر در نماز جمعه و مسیرهای پیاده روی آن در 15 اسفند ماه آماده جمع آوری کمکهای مردم نوع دوست شهرستان هستند.

81528617-6313401

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×