» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » جشن نیکوکاری در 174 مدرسه شهرستان مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

جشن نیکوکاری در 174 مدرسه شهرستان مبارکه برگزار شد

اسفند 13, 1393 0012

جشن نیکوکاری در 174 مدرسه شهرستان مبارکه برگزار شد و دانش آموزان با هدایای نقدی و غیرنقدی با دانش آموزان کم بضاعت همدردی کردند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا در مراسم جشن نیکوکاری که روز چهارشنبه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه شاهد اسوه از سوی آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مبارکه برگزار شد، دانش آموزان با اهدای وجوه نقدی پیام دوستی مردم خود را به همگان اعلام داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی امام جمعه مبارکه در این آیین با تجلیل از برگزاری جشن نیکوکاری اظهار داشت: کمک به هم نوع کار مقدس و باشکوهی است و دانش آموزان باید با فرهنگ کمک به هم نوع از دوران نوجوانی آشنا باشند.

افزود: باید همه ما توجه داشته باشیم که در کنار ما دانش آموزان و خانواده هایی هستند که مشکل دارند و برای شکرگزاری از نعمت های خداوند باید نسبت به هم نوع خود توجه ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: فلسفه اصلی جشن نیکوکاری عمل به دستورات دین مبین اسلام در زمینه توجه و دستگیری از فقرا و نیازمندان است و هفته احسان و نیکوکاری فرصتی است که همه ما به هر شکل ممکن نیازمندان جامعه را مورد تفقد قرار دهیم.

81528489-6313666

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×