» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » دکتر نعیمی: مدافع جدی “نگاه محتوا محور” در امور فرهنگی دانشگاه هستم
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

دکتر نعیمی: مدافع جدی “نگاه محتوا محور” در امور فرهنگی دانشگاه هستم

اسفند 5, 1393 0011

دکتر نعیمی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی (ره): مدافع جدی “نگاه محتوا محور” در امور فرهنگی دانشگاه هستم.
دوازدهمین نشست شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علامه مجلسی(ره) با حضور اعضای شورا در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
درابتدای این نشست علیرضا اسلامی فر دبیر شورای فرهنگی دانشگاه ضمن  تبریک میلاد سراسر نور عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) و همچنین انتصاب شایسته دکتر فرید نعیمی به سمت ریاست دانشگاه ، ابراز امیدواری نمود با تدبیرات و راهنمائی های ریاست جدید ،مجموعه های فرهنگی دانشگاه بیش از پیش  در
مسیر رشد و کمال گام بردارد اسلامی فر همچنین گزارشی از روند فعالیتها و برنامه های فرهنگی قرآنی دانشگاه از جمله برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ،مسابقات سراسری قرآن و عترت ،برگزاری طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری (بینش مطهر)، برپائی نمایشگاهای فرهنگی و هنری ، برگزاری جشنواره های هنر، ادبیات و پژوهش دینی و بزرگداشت مناسبتهای مذهبی و ملی را ارائه و به معرفی اعضای شورا پرداخت.
بنده مدافع جدی “نگاه محتوا محور” در امور فرهنگی دانشگاه هستم.
در ادامه دکتر نعیمی  ریاست دانشگاه ضمن خیر مقدم به اعضای شورای فرهنگی دانشگاه به بیان استراتژی خود در حوزه فرهنگی دانشگاه پرداخت.
ریاست جدید دانشگاه علامه مجلسی(ره)  با بیان اینکه بنده مدافع جدی “نگاه محتوا محور” در امور فرهنگی دانشگاه هستم گفت: برنامه های فرهنگی در دانشگاه  زمانی با موفقیت مقرون خواهد بود که در روح  و روان دانشجو، استاد و کارمند ما تاثیر گزارد.
دکتر نعیمی سیاست کلی و راهبردی امور فرهنگی در دانشگاه  را در سه حوزه سیاستگذاری، برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی  ، مبتنی بر بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های دانشجویی دانست و تصریح کرد: با عنایت به اهداف و سیاست های فرهنگی  و وضعیت موجود دانشگاه با در نظر گرفتن نیازها، امکانات ، منابع و ظرفیت ها ،باید موارد به شورای فرهنگی دانشگاه پیشنهاد تا در صورت لزوم بعد از تصویب ، عملیاتی گردد.
در خصوص تفکیک جنسیتی در دانشگاه ، پاک کردن صورت مساله مشگلی را حل نخواهد بود
دکتر نعیمی در خصوص  مقوله “تفکیک جنسیتی در دانشگاه” نیزگفت :در باب تفکیک جنسیتی در دانشگاه ، پاک کردن صورت مساله مشگلی را حل نخواهد بود ، ضمن اینکه تفکیک جنسیتی از اختیارات بنده  نیز نمی باشد  ،بلکه این  ازاختیارات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی  و مطالبات جدی مردم و دیگرگزینه ها تحقق خواهد پذیرفت.
در ادامه نشست اعضای محترم شورای فرهنگی دانشگاه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود درباره مسائل فرهنگی دانشگاه پرداختند.
a2
a1

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×