» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندارمبارکه: معرفی جاذبه های این شهرستان نیازمند برنامه ریزی است
اخبار شهرستان مبارکه

فرماندارمبارکه: معرفی جاذبه های این شهرستان نیازمند برنامه ریزی است

اسفند 5, 1393 0013

فرماندار مبارکه گفت: ظرفیت ها و جاذبه های تاریخی و گردشگری شهرستان مبارکه باید به بهترین شکل به گردشگران نوروزی معرفی شود و این مهم به برنامه ریزی نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا سید محمد علی احمدی روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان مبارکه گفت: ما باید کاری کنیم که مسافران با آرامش، دید مثبت و خاطرات خوش این شهرستان را ترک کنند.

وی با بیان اینکه هر گونه خدماتی که توسط افراد در سطح شهرستان مبارکه به مسافران نوروزی ارائه می شود باید تحت نظارت کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان انجام شود، گفت: هتل ها، مهمانپذیرها و آموزش و پرورش شهرستان باید برای پاسخگویی به نیاز مسافران و رفع مشکل اسکان آنها از تمام ظرفیت های خود استفاده کنند.

فرماندار مبارکه با اشاره به اینکه شهرداریها نقش مهمی در میزبانی از مسافران نوروزی بر عهده دارند، افزود: انتظار داریم شهرداری مبارکه تمام توان خود را برای آماده سازی فضای این شهر جهت استقبال از مسافران نوروزی به کار گیرد.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و تعطیلات نوروز تاکید کرد: حرمت این ایام باید حفظ شود.

در این جلسه محمد شرفا شهردار مبارکه بعنوان جانشین رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر و ولی الله رهبری سرپرست اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مبارکه بعنوان دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان مبارکه تعیین شدند.

در این جلسه کمیته های اسکان و خدمات رفاهی، نظارت بر نرخ کالا و خدمات عمومی ،گردشگری ، فرهنگی و اطلاع رسانی، نظارت بر ارائه خدمات عمومی، امداد رسانی تشکیل گردید.

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×