
جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر ( ويژه سفرهاي نوروزي ) شهرستان مباركه برگزار شد

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مبارکه جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان مباركه به مناسبت فرارسيدن ايام نوروز ۹۴ در محل سالن اجتماعات فرمانداري تشكيل گرديد.
احمدي فرماندار و رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان مباركه در اين جلسه بر هماهنگي، برنامه ريزي و سازماندهي ادارات جهت خدمت رساني و رفاه حال مسافران و گردشگران نوروزي با توجه به ظرفيت هاي بالاي شهرستان در جذب گردشگر تاكيد نمود و گفت: تلاش نهادها و ادارات شهرستان بايستي در راستاي جذب گردشگر با توجه به ظرفيت هاي متنوع گردشگري شهرستان باشد.
وي همچنين از كليه نهادهاي امدادي خواست تا آمادگي و هماهنگي هاي لازم را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر به مسافرين داشته باشند.
ايشان با تقدير از تمام مسئولين كه در راستاي ارائه خدمات بهتر به مسافران تلاش مي كنند ، اظهار داشت : ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان مباركه به رياست فرماندار و متشكل از كميته هاي اسكان و خدمات رفاهي ، نظارت بر نرخ كالا و خدمات عمومي ،گردشگري ، فرهنگي و اطلاع رساني، نظارت بر ارائه خدمات عمومي و امداد رساني همچون سالهاي گذشته پذيراي ميهمانان نوروزي خواهد بود .
در ادامه اين جلسه مهندس شرفا شهردار مباركه بعنوان جانشين رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان و آقاي رهبري سرپرست ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري شهرستان نيز بعنوان دبير ستاد هماهنگي خدمات سفر در سال ۱۳۹۴ تعيين گرديدند .
