» عمومی » ورزشی » آذربایجان و روسیه با حداکثر ظرفیت به جام جهانی آمده بودند
ورزشی

آذربایجان و روسیه با حداکثر ظرفیت به جام جهانی آمده بودند

اسفند 2, 1393 0010

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران بعد از کسب عنوان سومی در رقابت‌های جام جهانی گفت: تیم‌های آذربایجان و روسیه با حداکثر ظرفیت خود به تهران آمده بودند تا قهرمانی را از تیم ملی کشورمان پس بگیرند.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کسب عنوان سومی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، ضمن بیان این مطلب افزود: چهره‌های شاخص را همراه نداشتیم و در هر صورت باید پذیرفت که با تیمی جوان و نسبتا کم تجربه به عنوان سومی جام جهانی دست یافتیم. بر خلاف ما تیم‌های مدعی همچون آذربایجان و روسیه هر چه در توان داشتند، رو کردند و به فینال رسیدند.

وی افزود: در مجموع از کشتی فرنگی و عملکرد فرنگی‌کاران در سال جاری راضی هستم؛ چراکه ما در رقابت‌های جام جهانی و مسابقات جهانی قبلی توانستیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم و عملکرد خوبی را از خود نشان دهیم. رقابت‌های جام جهانی امسال هم توفیق اجباری و یا فرصت مغتنمی برای جوانان فرنگی‌کار بود که بتوانند در غیبت بزرگان و چهره‌ها به میدان بیایند و خودی نشان دهند.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران خاطرنشان کرد: چالش اصلی ما بحث پشتوانه‌ها است و فاصله زیادی که بین نفرات اصلی و اول با نفرات دوم و سوم تیم ملی وجود دارد. خواسته یا ناخواسته درگیر این چالش هستیم و باید این موضوع را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در جام جهانی امسال اتفاق خوبی رخ داد تا ما بتوانیم با تکیه بر همین جوانان عنوان سومی را کسب کنیم، اما باید این حقیقت را قبول کرد که کشورهای صاحب نام دیگر همچون روسیه و آذربایجان با سرمایه‌گذاری‌های کلان خود در تعقیب ما هستند و لحظه‌ای درنگ و کم‌کاری می‌تواند فاصله ما با این حریفان را بسیار زیاد کند.

رنگرز در پایان گفت: ما نگاه ویژه‌ای به حمایت و اعتبارات بیشتر مسئولان داریم و مطمئنا با ظرفیت‌های جوان و باانگیزه کنونی می‌توانیم دورخیز خوبی برای المپیک بعدی داشته باشیم. جوانانی همچون رامین طاهری، محمد گرایی، پیام بویری و صالحی‌زاده از جمله نفرات باانگیزه و مستدعی نشان دادند که می‌توان از آنان در آینده بیشتر شنید.

1598015

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×