» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » طرح کلینیک تخصصی سیار، در پلی کلینیک مبارکه اجرا شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

طرح کلینیک تخصصی سیار، در پلی کلینیک مبارکه اجرا شد

بهمن 30, 1393 0011

طرح کلینیک تخصصی سیار، با ارائه خدمات تشخیصی و درمانی در پلی کلینیک شبانه روزی شهرستان مبارکه اجرا شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، مدیر درمان تامین اجتماعی اصفهان روز پنجشنبه در نشستی با حضور امام جمعه مبارکه ، نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه اجرای طرح کلینیک تخصصی سیار را در راستای اجرای نظام ارجاع داخلی در مراکز درمانی بیان کرد و آن را در جلوگیری از مراجعات غیر ضروری بیماران به پزشکان متخصص و بیمارستان ها موثر دانست.

دکتر علی اعتصام پور گفت: در اولین گام از اجرای طرح کلینیک تخصصی سیار، جمعی از پزشکان متخصص و فوق تخصص شاغل در بیمارستان های تامین اجتماعی استان اصفهان، در پلی کینیک شبانه روزی مبارکه حضور یافته و بیمارانی که طی یک ماه گذشته به تشخیص پزشکان عمومی این مرکز، نیازمند خدمات تخصصی و تکمیلی بودند را معاینه کردند که درصورت نیاز به خدمات بستری، به بیمارستان های دکتر شریعتی و دکتر غرضی ارجاع دادند.

اعتصام پور اظهار داشت: معاینه، تجویز دارو و اقدامات تشخیصی از جمله خدماتی بود که برای 100 بیمار ارجاعی به پلی کلینیک شبانه روزی مبارکه انجام شد.

وی با اشاره ضرورت توسعه پلی کلینیک شهرستان مبارکه گفت: در صورت اختصاص زمین جهت احداث پلی کلینیک ظرف مدت 12 ماه و تا پایان سال 94 پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی در شهرستان مبارکه افتتاح خواهد شد.

81512920-6286561

منبع: ایرنا

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×