» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » گزارش کامل آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد شهر مجلسی + تصاویر
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

گزارش کامل آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد شهر مجلسی + تصاویر

بهمن 29, 1393 0060

آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مجلسی با حضور مسئولین، اساتید و کارکنان در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه، در این مراسم که با حضور حجت الاسلام میردامادی؛ رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و امام جمعه موقت استان، دکتر فقیهیان؛ معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر ایرانپور؛ نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی، مهندس احمدی فرماندار شهرستان مبارکه، روسای تعدادی از دانشگاه های استان و روسای ادارت مختلف شهرستان مبارکه برگزار شد، دکتر فرید نعیمی با حکم دکتر میر زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید واحد مجلسی منصوب و از زحمات مهندس محمد حسن قیصریان رئیس سابق این دانشگاه تقدیر شد.

حجت الاسلام میردامادی در این مراسم با بیان مختصری از زحمات رئیس سابق این دانشگاه گفت: مهندس قیصریان برای پیشبرد اهداف عالی این دانشگاه زحمات زیادی را متحمل شده که اکنون شاهد آن هستیم، همچنین دکترنعیمی نیز در سمت های گذشته موفق بوده و انشاء الله درجایگاه جدید خود نیزهمچون گذشته موفق باشند. دکترایرانپور سخنران بعدی این مراسم در سخنانی ارتقاء نظام آموزشی را یکی از برکات نظام اسلامی عنوان کرد و افزود : در حوزه آموزش عالی شهرستان مبارکه با دارا بودن 4 واحد دانشگاهی و بیش از 13 هزار دانشجو از وضعیت ممتازی برخوردار است.
ایرانپور با بیان اینکه امروز در شهرستان مبارکه دانشگاههای مورد نیاز و دانشجویان علاقمند وجود دارد گفت : این امر می طلبد که رشته های مورد نیاز و متناسب با شرایط امروز شهرستان به عنوان قطب صنعت و کشاورزی استان اصفهان فراهم شود.

دکتر فقیهیان نیز، در سخنانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری و مسئولان دولت توجه ویژه ای به دانشگاههای کشور و دانشگاه آزاد اسلامی دارند گفت : تغییر و تعویض مدیریت یک اصل اساسی در نظام اسلامی است و لزوما به معنی عدم شایستگی مدیر قبلی نیست.
فقیهیان با بیان اینکه ارتباط مدیریت دانشگاه آزاد مجلسی با مسئولان شهرستان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت :ما نیازمند ارتباط و همکاری و حمایت مسئولان شهرستان هستیم.
وی گفت : اگر معتقدیم وجود دانشگاه در یک منطقه به ارتقاء فرهنگی آن منطقه کمک می کند باید وضعیت امروز دانشگاه آزاد را بیشتر درک کنیم و از آن حمایت نماییم.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان اصفهان با بیان اینکه سیاست امروز دانشگاه آزاد اسلامی کشور با مدیریت جدید تغییر پیدا کرده اظهار داشت :امروز در همه واحدها باید برای ورود به اقدامات جدید در زمینه درآمدزایی و تولید ثروت از طریق اقتصاد دانش بنیان و حوزه های پژوهشی اقدامات جدی انجام شود.
در ادامه این جلسه دکتر نعیمی به بیان استراژی کاری خود جهت ارتقاء کمی وکیفی دانشگاه پرداخت .

دکتر فرید نعیمی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ودارای سوابق اجرایی متعدد از جمله معاون پژوهش وفناوری واحد لنجان , رئیس مرکز تحقیقات مهندسی پیشرفته مواد واحد نجف آباد ,مدیر مجله علمی پژوهشی JMATPRO می باشد.
درپایان مراسم از زحمات 13ساله محمد حسن قیصریان رئیس سابق واحد شهر مجلسی تجلیل وتقدیر وحکم انتصاب دکتر نعیمی از سوی ریاست عالیه دانشگاه توسط معاون هماهنگی استان تقدیم ایشان شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی درسال ۱۳۷۲ تاسیس شد و در حال حاضر با درجه واحد بسیار بزرگ و تعداد50 رشته در ۴ گروه علمی و تعداد ۸۵ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و نیمه وقت و تعداد 2000 نفر دانشجو و تعداد۱۵۳۰۰ نفر دانش آموخته فعالیت می کند.

IMG_8767

IMG_8693 IMG_8699

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×