» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » بـار دیـگر استـاد رائفی پور بـه شهرستـان مبـارکـه می آیـد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

بـار دیـگر استـاد رائفی پور بـه شهرستـان مبـارکـه می آیـد

بهمن 29, 1393 0022

نماینده موسسه فرهنگی هنری سیمای هنر ( دبیر ستاد برگزاری سوّمین دوره از سلسله همایش های مهدوّیت ، ولایت و امّت ) اعلام کرد: بعد از گذشت کمتر از دو سال از دوّمین دوره سلسله همایش های مهدوّیت، ولایت و امّت، اینبار توفیقی حاصل شد که در ایّام فاطمیه برای برگزاری سوّمین دوره از این سلسله همایش ها کار را آغاز کنیم.

آقای نصیری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه با اشاره به دو همایش برگزار شده اعلام کرد؛ همایش اول در سال 1390 و با حضور شورای اداری وقت در مجموعه فرهنگی هنری غدیر در غالب برنامه ای آمیخته با هنر برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت. همچنین در سال 1391 در مجموعه فرهنگی ورزشی خلیج فارس برگزار شد که علاوه بر مسئولین، حدود 1500 نفر از جوانان در سنین مختلف شرکت کردند و تقریباً سه ساعت از سخنرانی جناب استاد رائفی پور استفاده کردند.اما در سال 1392 متأسفانه بنا به دلایلی موفق به ادامه فعالیت ها نشدیم.البته در آن سال زیرساختهایی جهت انجام منسجم تر کارهای فرهنگی مذهبی در حوزه آخرالزّمان فراهم آمد که از آن جمله میتوان به : طرّاحی و بارگزاری وب سایت مؤسسه و قرار دادن لینک مربوط به جنبش خود جوش فرهنگی قرارگاه و همچنین آماده سازی دفتر جنبش با امکانات مکفی جهت کار در عرصه های مختلف مجازی اشاره کرد.

ehsan

وی در مورد همایش پیش رو افزود : سوّمین دوره از سلسله همایشهای مهدوّیت ولایت و امّت همانند جلسات قبل به دور از هر گونه جهت گیری سیاسی، اقتصادی، تبلیغاتی و … در روز سه شنبه 12/12/1393 مصادف با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا ( س )، به نیت تعجیل در ظهور مولا و مقتدای همه ادیان یکتا پرست دنیا امام زمان ( عج ) برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است از جمله شاخص ترین قسمت از این دوره همایش ها سخنرانی محقق و پژوهشگر توانمند ایران اسلامی جناب استاد علی اکبر رائفی پور میباشد. وی درباره چارت برگزار کننده جلسات گفت : ستاد برگزاری سوّمین دوره از سلسله همایش های مهدویّت، ولایت و امّت با مسئولیت امام جمعه محترم شهر مبارکه و عضویت روابط عمومی فرمانداری شهرستان مبارکه ، نماینده ستاد اقامه نماز جمعه شهر مبارکه ، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مبارکه، هیئت رزمندگان اسلام شهرستان مبارکه و نماینده مؤسسه فرهنگی هنری سیمای هنر تشکیل شده و طی جلساتی مصوباتی بتصویب این ستاد رسیده است.

نماینده مؤسسه فرهنگی هنری سیمای هنر ( دبیر ستاد برگزاری همایش ها ) افزودند با اشاره به این مطلب که در بین اعضاء این ستاد به نحوی ویژه احساس مسئولیت و علاقه به کار در زمینه مهدویّت و آخرالزّمان مشاهده میشود، ضمن تلاش و قدردانی از این حس مقدّس ملاک عمل امام جمعه محترم جهت چینش اعضاء ستاد را در میزان ارتباط تشکل ها در رابطه با مباحث فرهنگی مذهبی دانست. ضمناً موضوع های مورد بحث در همایش ها به تصویب ستاد برگزاری رسیده است که متعاقباً از طریق رسانه های خبری شهرستان به اطّلاع مردم خصوصاً جوانان علاقه مند خواهد رسید. همچنین جوانان علاقه مند به مشارکت در کلیات و جزعیات جلسات، منتظر اعلام چگونگی بکارگیری تخصصهای خود در همایشهای منتصب به امام زمان ( عج ) باشند.

عکس های همایش پیشین:

2

1   IMG_8843

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×