» اخبار ایران و جهان » ۸ كشته بر اثر حادثه خونبار سقوط بالابر از ارتفاع ۳۰ متري در اصفهان
اخبار ایران و جهان

۸ كشته بر اثر حادثه خونبار سقوط بالابر از ارتفاع ۳۰ متري در اصفهان

بهمن 28, 1393 0211

مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان گفت: متاسفانه پيش از ظهر روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن ماه، بر اثر سقوط يك آسانسور حمل بار ساختماني در بلوار كشاورز اصفهان، ۸ نفر كشته و يك نفر مجروح شد.

دكتر غفور راستين در گفتگو با خبرنگار ايمنا اعلام كرد:‌ ساعت ۱۱ و ۴۹ دقيقه امروز، يك مورد سقوط آسانسور حمل بار ساختماني در يك مجتمع مسكوني نيمه ساز مقابل خيابان قائميه به اتاق فرمان ۱۱۵ گزارش داده شد كه بلافاصله ۵ واحد امداد اورژانس پيش‌بيمارستاني در فاصله ۳ دقيقه از اولين تماس بر بالين مصدومان حاضر شدند.
وي با بيان اينكه بالابر مذكور به دليل پاره شدن سيم، از ارتفاع ۳۰ متري به پايين سقوط كرده است، تصريح كرد: متاسفانه در اين حادثه تلخ، ۸ كارگر ايراني در رده سني ۳۰ تا ۴۰ ساله، در دم جان باختند و يك مرد ۳۰ ساله نيز به شدت مصدوم شد.
مدير حوادث و فوريت‌هاي پزشكي استان اصفهان تصريح كرد: كارگر مصدوم در اين حادثه توسط آمبولانس به بيمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد.
مدير روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان نيز در اين باره گفت: در ساعت 11 و 51 دقيقه از طريق سامانه ۱۲۵ گزارش سقوط يك بالابر به سازمان اطلاع رساني شد كه بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه شماره ۱۱ و ۲ نفر از افسران كشيك سازمان به محل اعزام شدند و تنها مصدوم حادثه را به عوامل اورژانس تحويل دادند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

تعداد دیدگاهها: 2

  1. کرکوندیها

    یکی از قزبانیان این حادثه از اهالی شهر کرکوند بود

  2. عباس

    به عنوان یک کرکوندی از شنیدن این حادثه ناراحت شدم و به بازماندگان این قربانی تسلیت می گویم ای کاش نظارت های بیشتری بر این ساختمان سازی ها صورت می گرفت که ما شاهد این حوادث ناگوار نباشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×