» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رییس دانشگاه آزاد اسلامی مجلسی معرفی شد.
اخبار شهرستان مبارکه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مجلسی معرفی شد.

بهمن 28, 1393 0016

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا در این مراسم فرید نعیمی به عنوان رییس واحد مجلسی منصوب و از زحمات محمد حسن قیصریان رییس سابق این دانشگاه قدردانی شد.

علی ایرانپور ، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ارتقا نظام آموزشی را یکی از برکات نظام اسلامی عنوان کرد و افزود : آموزش عالی شهرستان مبارکه با دارا بودن 4 واحد دانشگاهی و بیش از 13 هزار دانشجو از وضعیت ممتازی برخوردار است.

وی با بیان اینکه امروز در شهرستان مبارکه دانشگاه های مورد نیاز و دانشجویان علاقه مند وجود دارد گفت : این امر می طلبد که رشته های مورد نیاز و متناسب با شرایط امروز شهرستان به عنوان قطب صنعت و کشاورزی استان اصفهان فراهم شود.

حسین فقیهیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیزگفت: تغییر و تعویض مدیریت یک اصل اساسی در نظام اسلامی است که به معنی شایسته نبودن مدیر قبلی نیست.

وی با بیان اینکه ارتباط مدیریت دانشگاه آزاد مجلسی با مسئولان شهرستان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد گفت :ما نیازمند ارتباط و همکاری و حمایت مسئولان شهرستان هستیم.

فقیهیان گفت : اگر معتقدیم وجود دانشگاه در یک منطقه به ارتقا فرهنگی آن منطقه کمک می کند باید وضعیت امروز دانشگاه آزاد را بیشتر درک کنیم و از آن حمایت نماییم.

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد استان اصفهان با بیان اینکه سیاست امروز دانشگاه آزاد اسلامی کشور با مدیریت جدید تغییر پیدا کرده است اظهار کرد :امروز در همه واحدها باید برای ورود به کارهای جدید در زمینه درآمدزایی و حوزه های پژوهشی اقدامات جدی انجام شود.

دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد واحد شهر مجلسی در سال ۱۳۷۲ تاسیس شده است و دارای ۴۱ رشته در ۴ گروه علمی ،۸۵ نفر عضو هیات علمی تمام وقت و نیمه وقت و پنج هزار و 400 نفر دانشجوست.

http://img7.irna.ir/1393/13931128/81509158/81509158-6280125.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×