» عمومی » فرهنگی ادبی » جایزه هندی‌ها به بازیگر ایرانی / پرستویی: صبر و استقامت را از ناصر تقوایی آموختم
فرهنگی ادبی

جایزه هندی‌ها به بازیگر ایرانی / پرستویی: صبر و استقامت را از ناصر تقوایی آموختم

بهمن 27, 1393 009

رویز پرستویی برای بازی در دو فیلم «امروز» و «میهمان داریم» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم «جیپور» هند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفتمین جشنواره فیلم «جیپور» یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی هند با معرفی برگزیدگان در بخش‌های گوناگون به پایان رسید و پرویز پرستویی برای نقش آفرینی در فیلم «امروز» به کارگردانی رضا میرکریمی و «میهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد.

پرستویی پیش از این نیز برای بازی در فیلم «امروز» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم «رباط» مراکش شده بود.

این بازیگر در گفت‌و‌گویی با «ایسنا» در مورد دریافت این جایزه گفت: «امروز باخبر شدم برای بازی در دو فیلم «امروز» و «میهمان داریم» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم «جیپور» هند شدم. نمی‌دانم چرا خیلی خوشحال نشدم، چون هیچ ذهنیتی از این جایزه ندارم و نمی‌دانم لوح است، تندیس و یا هر چیز دیگری. ولی هر آنچه که هست تقدیم می‌کنم به پنج تن سینما و تئاتر؛ عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی، علی نصیریان، داود رشیدی و بزرگمرد سینمای ایران ناصر تقوایی که صبر و استقامت را از او آموختم و در نهایت از همه عوامل دو فیلم نامبرده تشکر می‌کنم که نقش مهمی در دیده شدنم داشتند.»

امسال فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی فیلم افتتاحیه این رویداد سینمایی بود و علاوه بر آن فیلم‌هایی دیگری همچون «قاعده تصادف» کار بهنام بهزادی و … از ایران در این دوره از جشنواره به نمایش در ‌آمدند.

همچنین مجید مجیدی کارگردان ایرانی نیز اولین جایزه دستاورد سینمایی این رویداد سینمایی را دریافت کرد.

http://images.khabaronline.ir/images/2015/2/position50/15-2-1-20255820.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×