» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » اشتغال 1470 نفر در واحد حمل‌و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

اشتغال 1470 نفر در واحد حمل‌و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه

بهمن 26, 1393 1013

مدیر حمل‌و نقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان از اشتغال 596 نفر به طور مستقیم، 594 پیمانکار مستقیم و 280 پیمانکار موردی در شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد.

آرش بنازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: میزان پاسخ‌دهی به درخواست‌های متقاضیان بر اساس شاخص‌های عملکردی نسبت به درخواست‌های برنامه‌ریزی‌ شده 91 درصد و در عرصه اجرا 96.2 درصد اعلام‌ شده است.

وی ادامه داد: کل حمل‌ونقل جاده‌ای انجام‌ شده در داخل فنس شرکت فولاد مبارکه اصفهان به دو بخش ساعت کارکرد و تناژ تقسیم می‌شود.

مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطر نشان کرد:‌ جمع کارکرد حمل‌ونقل جاده‌ای 630 هزار ساعت با تناژ دو میلیون و 890 هزار تن قراضه، ضایعات و محصولات داخلی است.

این مسئول با بیان اینکه 70 درصد از حمل‌ونقل تناژی و ساعتی توسط پیمانکار انجام‌ شده است، در خصوص تعداد اشتغال ایجاد شده در این شرکت، عنوان کرد: تعداد نیروهایی که مستقیم با این شرکت در حال قرارداد هستند 596 نفر، تعداد پیمانکاران مستقیم 594 نفر و 280 پیمانکار موردی است.

مدیر حمل‌ونقل و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان همچنین به اشتغال 778 راننده استیجاری مقیم در فولاد مبارکه اشاره و تشریح کرد:‌ 92 ماشین متعلق به خود شرکت فولاد مبارکه و بیش از 300 دستگاه به‌ صورت استیجاری و پیمانکار در این شرکت به فعالیت مشغول است.

وی با بیان اینکه بخشی از اشتغال ایجاد شده توسط این بخش در خارج از این شرکت است، عنوان داشت:‌ تمامی تعمیرات قطعات ماشین‌آلات؛ تعمیرات لوکوموتیوها و نگهداری در شهرک صنعتی امیرکبیر و اتوبان ذوب‌آهن انجام می‌شود.

بنازاده در پایان با اشاره به تحریم‌ها و مشکلاتی که در این رابطه ایجاد شده است، متذکر شد: با بومی‌سازی و مدیریت صحیح در بخش تأمین قطعات یدکی این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×