» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » محفل قرآني باحضور محمدتقي خان از پاكستان در امامزاده عزالدين محمديه + گزارش تصویری
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

محفل قرآني باحضور محمدتقي خان از پاكستان در امامزاده عزالدين محمديه + گزارش تصویری

بهمن 18, 1393 1020

محفل قرآني باحضور نابغه جهان اسلام محمدتقي خان از پاكستان در امامزاده عزالدين محمد(ع) محمديه برگزار شد

 به گزارش پايگاه خبري شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مباركه ،بمناسبت ايام الله دهه مبارك فجر ويژه برنامه محفل انس با قرآن كريم با حضور حافظ، قاري و نابغه قرآني جهاني «محمد تقي‌خان» طي مراسمي در آستان مقدس امامزاده عزالدين محمد (ع) مباركه برگزار شد.
اين ويژه برنامه قرآني با حضور نابغه ۱۷ ساله قرآني جهان اسلام محمد تقي خان از كشور پاكستان و باحضور روحانيت ، مسولان و مردم شهرستان مباركه و عاشقان كلام وحي برگزار شد.
بر همين اساس نابغه نوجوان قرآني جهان اسلام كه ميهمان ويژه محفل انس با قرآن كريم در شهرستان مباركه بود با هنرنمايي قرآني خيره كننده خود وجهي ديگر از زيبايي ها و هنر قرآن را اجرا كرده و با استقبال گرم حضار مواجه شد.
گفتني است نابغه ۱۷ ساله قرآني جهان اسلام سؤالات قرآني را با استفاده از روش‌هاي نويني كه خود ابداع كرده پاسخ داده و روش بازگشت ۳۰۰ و ۴۰۰ صفحه‌اي به صفحات گذشته، قرائت آيات ابتدايي آن صفحات، حفظ به روش تسلسل آيات ، تلاوت آيات تنها با اشاره چشم و حركت چهره و همچنين پاسخ به سوال حاضران و بيان سوره قرآن با شنيدن نام فرد سوال كننده و كلمه مورد نظر وي از جمله اين روش هاست كه حيرت حاضران در اين جلسه را بر انگيخت.
عکاس: مرتضی صالحی/ منبع: روابط عمومی شهرداری مبارکه…
1994 1996 1979 1985 1986 1987 1991 1993

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×