» اخبار ایران و جهان » بيش از سه هزار واحد صنعتي از محصولات فولاد مباركه استفاده مي كنند
اخبار ایران و جهان - اخبار شهرستان مبارکه

بيش از سه هزار واحد صنعتي از محصولات فولاد مباركه استفاده مي كنند

مهر 7, 1392 0010

پرتال جامع شهرستان مبارکه ، به گزارش روز شنبه روابط عمومي شركت فولاد مباركه اصفهان، محمد مسعود سميعي نژاد افزود: بيش از دوهزار واحد كوچك و بزرگ براي تامين قطعات و مواد مصرفي شركت فولاد مباركه در حال فعاليت هستند.
وي گفت: ارزش بازار فولاد مباركه در بازار بورس به ۱۳۴ هزار ميليارد ريال رسيده و پنج درصد ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.
وي اظهار كرد: هدف اصلي ما در فولاد مباركه كاهش هزينه‌ و مصرف انرژي و افزايش توليد است.
مديرعامل فولاد مباركه، نياز صنايع فولاد كشور به سنگ آهن بيشتر را يكي از چالش هاي جدي پيش روي اين صنعت بيان كرد و افزود:سرمايه‌ گذاري در پروژه سنگ آهن سنگان يكي از اقدامات شايسته براي تامين سنگ ‌آهن مورد نياز صنعت فولاد كشور بويژه فولاد مباركه بود كه اميدواريم اين طرح نيز با حمايت مسوولان به بهره‌ برداري برسد.
وي بااشاره به لزوم توجه هرچه بيشتر به تامين پايدار و بومي‌سازي بخش بيشتري از قطعات موردنياز خطوط توليد شركت گفت:بومي سازي، امروز به يك فرهنگ مبدل شده و باتوجه به روند خوبي كه در حال پيگيري و نهادينه شده است نبايد اجازه بدهيم كه كالايي از خارج وارد چرخه توليد شود.
مديرعامل شركت فولاد مباركه تاكيد كرد: بايد شرايطي فراهم شود تا با توليد اين قطعات و تجهيزات در كشور، اشتغالزايي بيشتري صورت گيرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×