» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت دهه مبارك فجر در مباركه + گزارش تصویری
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت دهه مبارك فجر در مباركه + گزارش تصویری

بهمن 18, 1393 0011

همايش بزگ پياده‌روي خانوادگي به مناسبت دهه فجر از محل ورزشگاه ۲۲ بهمن تا گلزار شهدا مباركه برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شهرداری مباركه، در اين پياده روي خانوادگي كه به همت شهرداري مباركه و هيات ورزش همگاني شهرستان مباركه همزمان با ششمين روز از ايام الله دهه فجر و با شعار لبيك يا رسول الله برگزار شد، نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي و شهردار شهر مباركه و جمعي از مسوولان شهرستان حضور داشتند.
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان مباركه در جمع شركت كنندگان در اين پياده روي خانوادگي، گفت: ورزش همگاني بايد بيش ازپيش در بين اقشار مختلف توسعه پيدا كند.
سيد داريوش موسوي با بيان اينكه حضور مسولان در اين برنامه موجب دلگرمي براي فعاليت هاي آينده است گفت :با توجه به تنوع فعاليت هيات ورزش همگاني در سايه همكاري همه مسولان ،شهرداري ها و شوراهاي اسلامي مي توان فعاليت هاي بسيار خوبي را طراحي و اجرا كرد.
موسوي با بيان اينكه با همكاري مسولان و مشاركت مردم برنامه هاي ورزشي خوبي در دست اجراست تصريح كرد: توسعه فرهنگ ورزش در جامعه و حضور اقشار مختلف نقش بسيارزيادي در پويايي و نشاط اجتماعي دارد.
شهردار مباركه در اين همايش از احداث ۷ زمين جمن مصنوعي در محله هاي مختلف شهر مباركه خبر داد و گفت : تا پايان سال جاري پنج زمين چمن مصنوعي در شهر مباركه احداث و به بهره برداري ميرسد.
محمد شرفا گفت : شهرداري مباركه توجه ويژه اي به امر ورزش دارد به همين دليل احداث هفت زمين چمن مصنوعي را دستور كار داده است.
شرفا گفت : اين اقدام با هدف توسعه فضاهاي ورزش همگاني، افزايش سرانه ورزشي و دسترسي آسان شهروندان به زمين هاي ورزشي انجام شده است.
وي، لزوم توجه به امر ورزش به ويژه براي نوجوانان و جوانان در سطح شهر را ياد آور شد و گفت: ورزش از نيازهاي اساسي و جدي به ويژه براي نوجوانان و جوانان است كه همواره مورد تاكيد اين شهرداري قرار دارد.
نماينده مردم مباركه در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه توجه به امر ورزش بسيار حياتي است، گفت: با ترويج فرهنگ ورزش در بين اقشار مختلف جامعه شاهد پويايي و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي خواهيم بود.
علي ايرانپور گفت : ورزش‎ همگاني با توجه به رشته‎هاي زيرمجموعه كه دارد پايه همه رشته‎هاي ورزشي محسوب مي‌شود و انتظار حمايت از اين رشته‌ها خواسته زيادي نيست.
ايرانپور با بيان اينكه توجه به ورزش همگاني نياز امروز جامعه ما است گفت : ورزش رايگان و آماده كردن فضاها ورزشي براي ورزش كردن براي همه مردم مطابق با اصل سوم قانون اساسي از وظايف دولت است.
گفتني است در پايان اين پياده‌روي ۱۰ دستگاه دوچرخه وجوايز نفيس ديگري از سوي شهرداري مباركه متولي اين برنامه به قيد قرعه به شركت‌كنندگان اهدا شد.
عکاس: مرتضی صالحی/ منبع: روابط عمومی شهرداری مبارکه…
1959 1960 1961 1962 1963 1964 1966 1967 1968 1970 1971 1972 1975 1976 1977 1956 1957 1958

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×