» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: حضور هیات دولت در استان ها از برکات نظام اسلامی ایران است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: حضور هیات دولت در استان ها از برکات نظام اسلامی ایران است

بهمن 17, 1393 0012

امام جمعه مبارکه حضور هیات دولت در استان ها و بررسی مشکلات مردم از نزدیک را از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین « محمد جواد محمدی » در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان گفت: رئیس جمهوری در این سفر از نزدیک با کمبودها، توانمندی ها و ظرفیت های استان ها آگاه می شود.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: در این سفرها ارتباط مسئولان استانی با هیات دولت بیشتر شده و دولتمردان از نزدیک مشکلات و خواسته های مسئولان استان را می شنوند.

وی با بیان اینکه حضور هیات دولت و رئیس جمهوری در استان های کشورمان نتایج خوبی در پی خواهد داشت، گفت: مسئولان با حضور در استان ها احساس وظیفه کرده و تصمیمات خوبی برای توسعه اخذ می کنند.

امام جمعه مبارکه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری به جوانان غربی تأکید کردند که بی واسطه با قرآن و اسلام آشنا شوند، افزود: نامه سرگشاده مقام معظم رهبری پروژه اسلام هراسی در غرب را ناکام می گذارد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و امریکای شمالی گفت: این نامه رهبر معظم انقلاب، افکار و اندیشه جوانان را متحول می سازد و آنها را دعوت کرده تا اسلام و قرآن را از سنت و منابع اصلی آن بشناسند.

حجت الاسلام محمدی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکسته شدن نظام سلطه 2500ساله، دین اسلام فعالیت خود را در عرصه جهانی آغاز کرد و اکنون فکر و اندیشه انقلاب اسلامی روز به روز در جهان گسترش پیدا می کند.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×