» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون امور مجلس رییس جمهور: ساماندهی بهینه مصرف انرژی یکی از اولویت‌های دولت است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون امور مجلس رییس جمهور: ساماندهی بهینه مصرف انرژی یکی از اولویت‌های دولت است

بهمن 16, 1393 0010

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: یکی از اولویت های کاری دولت ساماندهی بهینه مصرف انرژی در کشور است

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا ،حجت الاسلام مجید انصاری روز پنجشنبه به نمایندگی از رئیس جمهور و هیات دولت به شهرستان مبارکه سفر کرد و یک پروژه گازرسانی را افتتاح کرد و از پروژه راهسازی چهاربانده امام رضا در شهر دیزیچه بازدید کرد و در جلسه شورای اداری شهرستان مبارکه شرکت کرد.
وی در شورای اداری شهرستان مبارکه با بیان اینکه سفر به استان مقاوم و شهید پرور اصفهان توفیق بزرگی بود که نصیب دولت شد، گفت: مردم استان اصفهان هم به حق مهمان نوازی در خور و شان نام اصفهان از رئیس جمهور و هیات دولت بجا آوردند.
حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه مردم متخصصین باید به دولت در راه مصرف انرژی کمک کنند، گفت: در مصرف برق، آب، نفت، گاز و سایر انرژی ها باید نهایت صرفه جویی را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مصرف انرژی در کشور ما بالا است گفت : کشور ما از نظر مصرف انرژی رتبه اول را در جهان دارد و ۲.۵ برابر کشورهای دیگر جهان انرژی مصرف می کنیم.
معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه ۳۶ ساله گذشته انقلاب اسلامی باعث افتخار هر ایرانی است، گفت: کارهای بزرگی در همه عرصه ها در کشور بعد از پیروزی انقلاب انجام شده است.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: هر اتفاقی که در این مذاکرات بیفتد و هر تصمیمی که گرفته شود با قاطعیت و منطق ملت ایران پیروزی از آن ما خواهد بود.
وی گفت: این پیروزی به نام ملت ایران ، مقام معظم رهبری و همه خدمتگذاران به میهن اسلامی خواهد بود.
حجت الاسلام مجید انصاری با بیان اینکه آمار بالای بیکاری در استان اصفهان و شهرستان مبارکه قابل قبول نیست، گفت: در هر استانی که آمار بیکاری بالا رفته باشد نشان دهنده این است که خلاقیت به حاشیه رفته است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×