» عمومی » سرگرمی » فال روز 23 آبان 1392
سرگرمی

فال روز 23 آبان 1392

آبان 22, 1392 1011

فروردین: باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

اردیبهشت: شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ ‌بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

خرداد: امروز حتی اگر دنیای بیرون پر از تضاد باشد، دنیای درون یعنی دنیای معنوی‌تان می‌تواند منشا آرامش و آسایشتان شود. شما وسوسه شده‌اید راه حلی پیدا کرده  و آن را به طور کامل در زندگی‌تان پیاده کنید، بنابراین نمی‌توانید به راحتی برای تغییر دادن حوادث بیرونی کاری انجام دهید. خوشبختانه تا بعدازظهر که ماه دوباره وارد برج جوزا  می‌شود، دوباره انعطاف پذیری گذشته خود را به دست می‌آورید.

تیر: ماه کامل در یازدهمین خانه تان یعنی خانه «گروه» قرار می‌گیرد، اما شما ترجیح می‌دهید بخشی از وقت باارزشتان را به تنهایی سپری کنید و خیلی دلتان نمی‌خواهد در جمع حضور داشته باشید. اخیرا گمنام بودن و بدون حاشیه زندگی کردن برای شما از تنهایی مهم تر شده است، اما فرار کردن از سر و صداهای جامعه تقریباً غیر ممکن است. به جای اینکه با بدیهیات مبارزه کنید، بهترین شرایط را برای خودتان مهیا کنید.

مرداد: ماه کامل در دهمین خانه تان یعنی خانه کاری قرار دارد و سبب شده احساسات شما در محل کار زیر ذره بین قرار بگیرد. متاسفانه این موضوع می‌تواند زندگی حرفه ای شما را پیچیده تر کند، چراکه شما وقتی جلوی چشم عموم ظاهر می‌شوید نمی‌توانید به راحتی احساسات خود را ابراز کنید و اگر این کار را بکنید به جز اینکه به عصبانیتتان اضافه شود اتفاق دیگری نمی‌افتد. سعی کنید بدون اینکه همکارانتان را ناراحت کنید این دوران را سپری کنید.

شهریور: ارتباط برقرار كردن با واقعیت امروز مهم ترین اولویت برای شما است، برای اینكه شما در چند روز گذشته بعضی از چیزها را از قلم انداخته اید. اما فقط به این دلیل كه در گذشته احساس راحتی می‌كردید، دوباره به روال یكنواخت روزهای قبل برنگردید. سعی كنید با شیوه های جدید كارهایتان را انجام بدهید. روشهای جدید را برای رسیدن به هدفهایتان جستجو كنید.

مهر: شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی كه شما امروز دریافت می‌كنید ممكن است هیچ ارتباطی با كارهایی كه اخیراً انجام داده اید نداشته باشد. درهایی كه معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی كه جواب مثبت دادید لازم است  كه سخت كار كنید.

آبان: امروز رفتار شما به گونه ای است كه دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی كه آنها به شما می‌گویند كه به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند كه شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینكه با فردی كه علاقه ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار كنید، باید برای تحقیق كردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

آذر: امروز روز مناسبی برای فراموش كردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها کاملا فراموش نمی‌شوند، اما به منظور رسیدن به یك بینش جدید لازم است كه بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یك مرخصی یا تعطیلات كوتاه مدت است. امروز فقط به کارهایی بپردازید كه نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فكر برنامه‌های جدی نباشید.

دی: شما اكنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فكر كردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته كه از دستشان داده اید باعث می‌شود كه نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری كردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امكانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید كه رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای كه در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا كنند.

بهمن: حتی اگر شما عادت داشته اید كه افراد جدیدی را وارد زندگی خود كنید، اما امروز ممكن است كه شما شخصی را وارد زندگی خود كنید كه به واسطه حس ششم او را شناخته اید. اگرچه شاید بار اولی باشد كه او را ملاقات می‌كنید، اما انگار مدت زیادی است كه او را می‌شناسید. مراقب باشید، برای اینكه ممكن است وسوسه شوید كه قبل از اینكه حتی تشخیص بدهید كه او چه كسی است، با او ارتباط نزدیك برقرار كنید.

اسفند: یك روش عملی برای ارتباط برقرار كردن اكنون باعث شده است كه شما كمی ‌آرام تر حركت كنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح كردن و سرگرمی‌ نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است كه با هر كسی كه به شما نزدیك می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نكنید؛ اگر شما از اینكه بتوانید روی شخص دیگری حساب كنید اطمینان كافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید كه بحث به كدام سمت هدایت می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

سعید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×