» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فاز اول اورژانس بیمارستان محمد رسول الله افتتاح می شود
اخبار شهرستان مبارکه

فاز اول اورژانس بیمارستان محمد رسول الله افتتاح می شود

بهمن 15, 1393 007

بدنبال سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان مبارکه، فاز اول اورژانس بیمارستان محمد رسول الله مبارکه افتتاح می شود.

محمد ایرانپور در این ارتباط به خبرنگار مهر اظهار داشت: بیمارستان حضرت محمد رسول الله یک بیمارستان جنرال است که از بخش های داخلی و جراحی زنان، داخلی و جراحی مردان، سی سی یو، ای سی یو، زنان و مامایی، نوزادان، اطفال، دیالیز، آزمایشگاه، رادیولوژی، کلینک تخصصی و  اورژانس تشکیل شده است.

وی بیان داشت: بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) تنها بیمارستان شهرستان مبارکه است.

مدیر بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) اعلام کرد: با حضور وزیر بهداشت فاز اول اورژانس بیمارستان با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: فاز اول اورژانس بیمارستان با تخصیص اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان در بخش عمران و ۱۲۰ میلیون تومان در حوزه تجهیزات پزشکی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

ایرانپور با اشاره به اینکه زیربنای این بیمارستان بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ متر مربع است، گفت: فاز اول آن با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع بازسای و فاز دوم آن با زیربنای یک هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ هزار تومان به بهره برداری خواهد رسید.

ایرانپور با اشاره به اینکه در سال های گذشته اکثر بخش های بیمارستان حضرت محمد رسول الله مبارکه نوسازی شد، گفت: با اجرای طرح تحول سلامت و در راستای ترویج زایمان طبیعی زایشگاه این بیمارستان همزمان با میلاد پیامبر اکرم مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طرح تحول سلامت با اختصاص ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدیر بیمارستان حضرت رسول الله (ص) بیان داشت: در کنار افتتاح فاز اول اورژانس این بیمارستان، از یک پروژه مرکز بهداشت درمانی شبانه روزی شهر دیزچه در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع بهره برداری می شود.

وی گفت: این مرکز بهداشت شامل اتاق پزشک، داروخانه ،مبارزه با بیماری ها،بخش مامایی و بهداشت محیط است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/02/02/3/777516.jpg?ts=1423037542289

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×