» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نیمه نخست سال آتی صورت می‌گیرد:بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

نیمه نخست سال آتی صورت می‌گیرد:بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه

بهمن 15, 1393 1012

نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی سه راهی مبارکه در نیمه نخست سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ایرانپور ظهر امروز در جمع مردم مبارکه با حضور وزیر نیرو و جمعی از مسئولان کشوری و استان اظهار کرد:‌ طی 37 سال گذشته شهرستان مبارکه پیشرفت‌ها و توسعه چشمگیری داشته که بخشی از آن در حوزه وزارت نیرو بوده است.

وی با بیان اینکه پس از سال‌ها شاهد افتتاح پروژه آبرسانی به شهر جدید مجلسی هستیم، اضافه کرد: این پروژه طی یکی دو سال گذشته با پیگیری‌های مسئولان وزارت نیرو، استان و وزارت راه و شهرسازی در شهر جدید مجلسی اجرایی شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آبرسانی به شهرک صنعتی سه‌راهی مبارکه پس از سالها در نیمه اول سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: این پروژه در سال‌های گذشته کلنگ‌زنی شده و مردم امروز شاهد تسریع در روند اجرایی پروژه‌های آب و فاضلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه پروژه فاضلاب شهری کرکوند اجرایی شده و امیدواریم در نیمه نخست سال 94 به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: امیدواریم موضوع اجرایی شدن پروژه‌های فاضلابی شهرستان با کمک بخش خصوصی انجام شود.

ایرانپور با بیان اینکه پروژه فاضلاب تصفیه شده در صنعت از اهمیت بسیاری برخوردار است، تأکید کرد: امیدواریم در این سفر 2 روزه موافقت‌نامه نهایی اجرای شبکه فاضلاب 3 شهر دیزیچه، طالخونچه و زیباشهر گرفته و در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تأکید براینکه در حال حاضر عنوان شهر به مجلسی چسبیده است، افزود: این شهر فاقد بهیاری و شهرداری نیز ندارد و در حال حاضر از سوی مسئولان به معاونت عمرانی تأکید شده است که مجوز تأسیس شهرداری برای شهر جدید مجلسی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه فاضلاب شهر جدید مجلسی در حال حاضر متولی ندارد، گفت: باید اجازه داده شود که این پروژه به دست شرکت آب و فاضلاب استان سپرده شود.

ایرانپور با بیان اینکه شهرک صنعتی سه راهی مبارکه دارای 400 واحد صنعتی است که نبود پست دائمی برق از مشکلات این شهرک است، اظهار کرد: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان دولتی مشکل این شهرک صنعتی برطرف شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس، فرسودگی شبکه آبرسانی را یکی از مشکلات دیگر شهرستان مبارکه دانست و ادامه داد: اعتبار مشخصی باید برای تأمین و اصلاح مشکل آب و فاضلاب این شهرستان اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: همچنین اعتباری برای رفع مشکل و تأمین روشنایی شهرک جدید مجلسی باید اختصاص داده شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×