» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » سفر وزیر بهداشت به دیزیچه و مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

سفر وزیر بهداشت به دیزیچه و مبارکه

بهمن 15, 1393 009

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در دو شهرستان مبارکه و دیزیچه اصفهان حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، دکتر قاضی زاده هاشمی در حاشیه سفر هیأت دولت به اصفهان، ساعت ۱۷ عصر امروز با حضور در مرکز بهداشتی و درمانی شهر دیزیچه از این مرکز درمانی بازدید خواهد کرد.
این مرکز با مساحت ۲۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و اعتباری به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درحال احداث است که ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبار موردنیاز برای بهره‎برداری از این طرح توسط شهرداری دیزیچه تأمین شده است و تأمین مابقی اعتبار موردنیاز برای افتتاح آن درحال پیگیری است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور علاوه بر حضور در شهرستان دیزیچه، با سفر به شهرستان مبارکه از بیمارستان محمد رسول الله (ص) این شهر بازدید خواهد کرد. دکتر قاضی زاده هاشمی در این سفر، فاز اول اورژانس این بیمارستان که با زیربنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۵۲۰ میلیون تومانی احداث شده است را افتتاح خواهد کرد.
بازدید از اورژانس قدیم این بیمارستان، بخش‌ دیالیز و بخش تازه بازسازی شده زنان و زایمان از دیگر برنامه‎های وزیر بهداشت دولت یازدهم در سفر به مبارکه خواهد بود.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی در پایان این بازدید در جلسه‌ای با مسئولان بیمارستان محمد رسول الله (ص) مبارکه در محل آمفی تئاتر این بیمارستان شرکت خواهد کرد.

http://imna.ir/images/docs/000179/n00179293-b.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×