» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » جزييات فروش واحدهای مسكونی ۱۵ ميليونی در شهر جديد مجلسی
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

جزييات فروش واحدهای مسكونی ۱۵ ميليونی در شهر جديد مجلسی

بهمن 14, 1393 0014

مدیرعامل شرکت عمران شهر مجلسی با اشاره به ایجاد تسهیلات جدید برای خرید خانه با آورده ۱۵میلیون تومانی،گفت:افرادی که فاقد مسكن هستند،می توانند از اين فرصت جهت تامين مسکن استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید مجلسی، محمدرضا احمدی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری‌های گسترده و همچنین تمرکز ویژه‌ای از سوی شرکت عمران برای تامین خدمات مورد نیاز  دو هزار واحدی غدیر در این شهر جدید انجام شده است، افزود: به جرات می‌توان اعلام کرد که ایمن‌ترین واحدهای مسکونی که در شهر جدید مجلسی ساخته شده، مربوط به پروژه غدیر است و به نوعی ارزان‌ترین واحدها هم به شمار می‌رود؛ بنابراین شرایطی فراهم شده که اعضای تعاونی‌های مسکن و همچنین اقشار مختلف مردم با حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان آورده، صاحب خانه شوند.

وی با اشاره به اینکه به تازگی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد مبلغ تسهیلات مسکن مهر از ۲۵ میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا برای این واحدهای مسکونی نیز تسهیلات ۳۰ میلیونی دریافت کنیم که در صورت تحقق این امر، میزان آورده مردم پنج میلیون تومان دیگر هم کاهش خواهد یافت؛ در واقع با این اتفاق، شرایط برای افرادی که علاقمند به خانه‌دار شدن با حداقل قیمت ممکن هستند، مهیا خواهد بود.

مشخصات واحدهای مسکونی شهر جدید مجلسی

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه نصب اسكلت فلزی پروژه انجام شده و ۹۰۰ واحد هم به مرحله سفت‌کاری رسیده‌اند، گفت: متراژ خالص این واحدها از ۵۹ تا ۸۳ متری متغیر است و با احتساب مشاعات ۷۵ تا ۹۶ متر را شامل می‌شود که کمتر از ۱۰۰ واحد تک خوابه و مابقی واحدها نیز دوخوابه هستند.

احمدی با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار ساخته می‌شود و با تراكم كمتر از ۷۰ واحد در هكتار، فضای شهری مطلوبی را ایجاد خواهد كرد، افزود: ۵۰ بلوک سه طبقه ۱۲ واحدی، ۵۰ بلوک پنج طبقه ۲۰ واحدی و ۲۵ بلوک پنج طبقه  ۱۶ واحدی مجموع پروژه غدیر را تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه توافق شده تا تحویل واحدها به صورت فازبندی صورت گیرد، اظهار داشت: فاز نخست شامل ۴۴۰ واحد مسکونی تا آذرماه سال ۹۴ تکمیل خواهد شد و ۱۵۶۰ واحد باقیمانده نیز بر اساس برنامه زمان‌بندی ۱۵ ماهه در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

تسهیلات ویژه برای تعاونی‌های مسکن

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی همچنین به تسهیلات فراهم شده برای تعاونی‌های مسکن‌ ادارات و سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش کرده‌ایم حداقل آورده اولیه متقاضی را در پروژه در نظر بگیریم و در کنار آن، شرایط مطلوب برای زندگی متقاضیان را نیز فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه امکانات روبنایی وسیعی برای اجرای این پروژه دو هزار واحدی در نظر گرفته شده است، افزود: در این سایت، یک مجموعه بزرگ از پروژه‌های روبنایی شامل پارک‌ها، درمانگاه‌ و سالن‌های همایش و ورزشی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی تعریف کرده‌ایم؛ مسجد زیبایی نیز طراحی شده که در دهه فجر امسال توسط مسئول هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کلنگ‌زنی می‌شود و طی یک برنامه ۱۰ ماهه به بهره‌برداری خواهد رسید.

احمدی از استقبال بسیار مطلوب مردم از خرید واحدهای مسکونی این پروژه بزرگ خبر داد و اظهار داشت: در روزهای نخست اعلام فراخوان برای خرید این واحدها، استقبال بسیار مطلوبی از سوی تعاونی‌های مسکن و همچنین اقشار مختلف مردم انجام گرفته است.

اکنون بهترین زمان خرید خانه است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مجلسی در پایان صحبت‌های خود گفت: به عنوان کارشناس مسکن پیش‌بینی می‌کنیم در یکی دو سال آینده اتفاقات مهمی در بازار مسکن رخ خواهد داد و این رکود دو ساله مسکن در نهایت به پایان خواهد رسید، لذا اكنون كه بهای املاك و مستغلات در كف قیمت‌های واقعی قرار دارد، مناسب‌ترین زمان برای سرمایه‌گذاری و خرید این واحدها به شمار می‌رود.

764798

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×