» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » قتلهای اخیر سیاسی نیست/ دستگیری چند نفر درپرونده ترور دادستان زابل
اخبار ورزشی

قتلهای اخیر سیاسی نیست/ دستگیری چند نفر درپرونده ترور دادستان زابل

آبان 22, 1392 0018

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: هیچیک از قتل های رخ داده طی روزهای گذشته جنبه سیاسی و امنیتی ندارد و پلیس به جد به دنبال رسیدگی به این پرونده است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، سردار احمد رضا رادان شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ، با بیان اینکه  پس از اعلام خبر قتل دادستان زابل، گروه جیش العدل مسئولیت آن را برعهده گرفت، افزود: با بررسی های اطلاعاتی صورت گرفته توسط دستگاههای امنیتی این امر معلوم شد که کار جیش العدال نیست.

وی ادامه داد: اما پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد این حادثه هیچ جنبه سیاسی و امنیتی نداشته و براساس سرنخ های موجود،علت قتل به یکی از پرونده ها باز می گردد.

سردار رادان افزود: در حال حاضر سرنخ های خوبی از علت قتل دادستان زابل در اختیار پلیس قرار دارد و چندین نفر نیز در این زمینه دستگیر شده اند که هیچکدام تبعه کشورهای خارجی نیستند و ایرانی هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی  در ادامه به وضعیت رسیدگی به پرونده معاون وزیر معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: بر  اساس بررسی های صورت گرفته قتل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز هیچ جنبه سیاسی و امنیتی نداشته و موضوع علت شخصی دارد و پلیس در این خصوص به سرنخ خای خوبی رسیده است.

سردار رادن همچنین در خصوص  قتل عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند گفت: علت قتل عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند نیز جنبه سیاسی و امنیتی ندارد و مسائل شخصی در این زمینه دخیل است هر چند به سرنخ های قابل قبول در زمینه قتل عضو هیئت مدیره شهر جدید  رسیدیم  ولی کافی نیست ولی نتیجه به اطمینان خاطر مشخص می شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران در ادامه سخنان خود با اشاره  روند اجرای طرح انسداد مرزهای کشور گفت: صرف هزینه در  زمینه انسداد مرزها سرمایه گذاری است.

وی ادامه داد: هر گونه هزینه ای که در اجرای  طرح انسداد مرزها صورت گیرد سرمایه گذاری در مسیر جلوگیری از گسترش قاچاق کالا، شرارت گروهکهای مخالف و معاند و مبارزه با مواد مخدر محسوب می شود و این امر ضریب امنیت را بالا می برد.

رادان ابراز امیدواری کرد: دولت و مجلس با تخصیص اعتبار مناسب نیروی انتظامی را در اجرا و اتمام این طرح یاری کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×