» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: دهه فجر نماد استکبار ستیزی ملت ایران است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: دهه فجر نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

بهمن 10, 1393 1018

امام جمعه مبارکه گفت: دهه فجر نماد استکبار ستیزی و ظلم ستیزی ملت ایران است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین « محمد جواد محمدی » در خطبه های نماز جمعه مبارکه با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی ، این دهه را دهه تحقق اسلام در ایران و شروع دانش و بصیرت دانست وگفت: نادان نگه داشتن ملت ها بزرگترین راهبرد کشورهای استعمارگر است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، نقشه های استکبار را برای ملت ایران نقش برآب کرد.

حجت الاسلام محمدی، بیداری اسلامی در دنیا را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: ترس رژیم صهیونیستی از حماس و حزب الله لبنان، نمونه علنی قدرت اسلام و از معجزات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه مبارکه با محکوم کردن اقدام فرانسه و دشمنان اسلام در توهین به پیامبر اکرم (ص) افزود: دشمنان اسلام در پی آن هستند اسلام هراسی را در کشورهای اروپایی و امریکایی رواج دهند .

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: رهبر انقلاب از جوانان آمریکایی و اروپایی خواستند تا پس از تحقیق، درباره دین اسلام قضاوت کنند نه آن چیزی که دولتمردان آمریکایی و اروپایی درباره اسلام می گویند .

وی نامه مقام معظم رهبری را اقدامی به موقع و حکیمانه در برابر توطئه اسلام هراسی دشمنان دانست.

امام جمعه مبارکه با اشاره به بازتاب‎‎های گسترده جهانی این نامه، این قبیل حرکت‏‏ ها را ناشی از حکمت بزرگان ما و ولایت فقیه در کشورمان برای اعلام توصیه‏‏ های به موقع دانست.

حجت الاسلام محمدی توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام را اعلام جنگ از سوی غربی ها برای از بین بردن وحدت مسلمانان دانست و گفت: مسلمانان باید با دسیسه ها و توطئه های دشمنان اسلام مقابله کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×