» اخبار ایران و جهان » صهیونیست‌ها آماده انتقام باشند
اخبار ایران و جهان

صهیونیست‌ها آماده انتقام باشند

بهمن 8, 1393 1011

مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید محلاتی و با حضور رئیس مجلس، معاون اول رئیس‌جمهور، فرمانده کل سپاه، سرلشکر قاسم سلیمانی و مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

مراسم گرامیداشت شهید سردار الله‌دادی  و چند تن از شهیدان گرانقدر لبنان که چندی پیش به دست صهیونیست‌ها در قنیطره سوریه به شهادت رسیدند، عصر امروز در مسجد امیرالمومنین شهرک شهید محلاتی تهران با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

در این مراسم سرلشکرقاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سرلشکر مصطفی ایزدی معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا، صفی‌الدین نماینده حزب‌الله در تهران، حسین شیخ‌الاسلام مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین‌الملل، سید حسین هاشمی استاندار تهران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، سردار مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی کل کشور، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران، سردار آل هاشم، رستم قاسمی، حجت الاسلام حیدر مصلحی، سردار حجازی، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی،حسین امیر عبدالهیان، حجت‌الاسلام شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس از جمله حاضران در این نشست بودند.

سردار محمدعلی الله‌دادی هفته گذشته در پی جنایت وحشیانه بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی در قنیطره سوریه همراه با تعدادی از رزمندگان حزب الله لبنان در حین مأموریت مستشاری به شهادت رسید.

سردار سلامی خطاب به صهیونیست‌ها:

انتقام خواهیم گرفت و منتتظر باشید/ زمان و مکان را ما معین می‌کنیم

در این مراسم،سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله‌دادی گفت: این شهید مرزهای جغرافیایی را با هدف تقویت مقاومت نادیده گرفت.

وی افزود: الله‌دادی دارای غیرت، تعصب، همت، شور و شعور و تراکم فشرده یک عمر جهاد در مکتب اهل بیت بود.

سلامی با یادآوری مجاهدت‌های شهید الله‌دادی پس از جنگ و نقش سازنده او در تقویت قدرت زمینی سپاه پاسداران گفت: شهید الله‌دادی فردی مؤمن، صاحب تدبیر، شکیبا و آرام در قلب حوادث و تندیسی از همه فضیلت‌ها بود؛ او آرامش، مهربانی، اخلاص، صداقت و ایمان را توأمان داشت و به آنچه لیاقت داشت رسید.

وی پیام آمیخته شدن خون شهید الله‌دادی با خون جوانان مقاومت لبنان را گذشتن انقلاب اسلامی از مرزها عنوان کرد و تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که دیگر مرزهای جغرافیایی تفکیک‌کننده هویت مسلمانان نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه شهید الله‌دادی، شهید جهاد مغنیه و همرزمان‌شان نشان دادند که مسیر عزت مسلمین از جهاد می‌گذرد گفت: ما خلق نشده‌ایم که از یهود و نصارا فرمان ببریم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان عادت کرده بودند ده‌ها سال‌ سرمایه‌های مسلمانان را به یغما ببرند خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام بیدار شده است و دشمنان نمی‌توانند آرام و مطمئن در یک خیابان قدم بردارند.

سلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز واقعیت هایی رخ داده است که ذهن ما هنوز قادر به درک آن نیست اما آمریکا و اروپا هر روز مرگ جدیدی را تجربه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه درهم آمیختن خون شهید الله دادی با جوانان حزب الله نشان می دهد که دیگر مرزها تفکیک کننده هویت مسلمانان نیستند گفت: انتقام خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها منتظر باشند.

وی اظهار داشت: آمریکا هر زمان اراده می‌کرد یک کشور اسلامی را اشغال می‌کرد اما امروز دیگر قادر به این کار نیست چرا که دیگر تحولات سیاسی و انسانی تابع اراده‌های آنها نیست و اراده آنها به حاشیه رانده شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه اراده اصلی امروز از‌ آن انقلاب اسلامی و تفکرات ملهم از آن است گفت:‌ آمریکا نتوانست از شکست رژیم صهیونیستی در چهار جنگ جلوگیری کند. آنها نتوانستند در سوریه مداخله نظامی کنند در حالی که همواره تهدید خود را اعلام کرده و سپس اعمال می‌کردند.

وی از تشکیل ارتش بزرگ مردمی در لبنان و سوریه سخن گفت و آن را نشانه قدرت یافتن جهان اسلام خواند و تصریح کرد: این نشانه افول آمریکاست.

سردار سلامی در پایان تأکید کرد: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن راحت بخوابند؛ ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.

لاریجانی در جمع خبرنگاران:

شهادت شهید الله‌‌دادی همکاری تروریست‌های منطقه و رژیم صهیونیستی را شفاف کرد

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و شهیدان حزب‌الله ، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبارزه بین حق و باطل امری است که همیشه در کل تاریخ جریان داشته است.

وی افزود: جوشش و حیات انقلاب اسلامی به روحیه مقاومت و مجاهدت است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: عرصه منطقه عرصه متنوعی از لحاظ دخالت‌های مختلف شده و این حادثه‌ای که اتفاق افتاد همکاری تروریست‌ها با صهیونیست‌ها را آشکار کرد.

لاریجانی تصریح کرد:‌ قبلا هم روشن بود که تروریست‌ها و صهیونیست‌ها با هم هستند اما خون این شهدا  پشت صحنه همکاری تروریست‌ها، صهیونیست‌ها و نیروهایی را که با آمریکایی‌ها کار می‌کنند، شفاف کرد.

وی با بیان اینکه افق آینده روشن‌تر است خاطرنشان کرد: امیدواریم با حرکت‌ها و روحیه جهادی که جوانان ما دارند ما شر این اشرار و تروریست‌ها را کم کنیم.

سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی دست و پای آخرش را می‌زند/آزادی قدس شریف نزدیک است

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و رزمندگان حزب‌الله اظهار کرد: ‌به یاری خداوند آنچه حضرت امام وعده داده بود، آزادی قدس عزیز نزدیک است.

وی افزود: رژیم اشغالگر قدس دست و پای آخرش را می‌زند و خودش هم می‌داند که کارش تمام است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: خون پاک شهیدان و ترکیب زیبای شهدای قنیطره گویای همین اتفاق است که بزودی زود رخ خواهد داد.

سرلشکر جعفری در پاسخ به این پرسش که علت وحشت رژیم صهیونیستی از مستشاران ایرانی در سوریه چیست، گفت: انان سابقه طولانی از این ماجرا دارند چرا که مقاومت 8 ساله، جنگ 33 روزه و مقاومت‌های رخ داده در غزه و فلسطین را دیده‌اند.

وی تاکید کرد: همه این حرکت‌ها ادامه راهی است که برگرفته از روحیه انقلابی و ایمانی از مکتب امام راحل دارد و به نظر می‌رسد که به این دلیل وحشت کردند.

سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

آزادسازی حیفا و تل‌آویو برای ما آسان‌تر از جنگ 22 و 33 روزه است/اسرائیل دیگر روزهای آرامی نخواهد داشت

همچنین در حاشیه این مراسم، محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: باید صهیونیست‌ها تا روز زوال‌شان در آماده‌‌باش کامل به سر ببرند.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل دیگر روزهای آرام و آبادی نخواهد داشت تصریح کرد: قطعا آزادی حیفا و تل‌آویو برای ما بسیار آسان‌تر از جنگ 33 روزه و 22 روزه است چرا که دکترین ارتش صهیونیستی، استراتژی تهاجم داشته و 60 سال زندگی رذیلانه و خبیثانه خودش را با این دکترین سپری کرده است.

سردار نقدی ادامه داد: ارتش صهیونیستی با این دکترین آشنا است بنابراین در دفاع بسیار ضعیف‌تر از تهاجم خواهد بود و در هجوم نیز تاکنون 4 شکست داشته و قطعا در دفاع نیز بسیار رذیلانه‌تر شکست خواهد خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این پرسش که کرانه باختری تا چه حد مسلح شده است، گفت: به شکر الهی آنها روز به روز منسجم‌تر می شوند و ان‌شاءالله خودشان به موقع اعلام خواهند کرد.

جهانگیری در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی از ابتدا به دنبال برهم زدن رابطه ایران و غرب بود/ موضع خود در مذاکرات را مقتدرانه ادامه می‌دهیم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و شهیدان حزب‌الله در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت شهدای عزیز و بزرگ کشور و شهادت شهیدان حزب‌الله در سوریه را تسلیت عرض می‌کنم.

معاون اول رئیس‌جمهور تصریح کرد: یقینا تاکنون استقرار نظام جمهوری اسلامی با همین از خود گذشتگی‌های شهدا صورت گرفته و ما احساس می‌کنیم در مقابل شهدا مدیون هستیم و باید از آرمان شهدا و امام شهدا حراست و حفاظت کنیم و امیدواریم همه ملت و دولت بتواند راه امام و آرمان‌های شهدا را حفظ کند.

جهانگیری در پاسخ به این سوال که چرا رژیم صهیونیستی چنین تحرکاتی را علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهد گفت: رژیم صهیونیستی از همان ابتدا دنبال این بودند که رابطه جمهوری اسلامی را با جهان غرب به هم بزند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی سعی کرد با اطلاعات دروغینی که در ارتباط با مسائل هسته‌ای ایران به غرب منتقل می‌کند شرایطی را به وجود آورد که پرونده ایران به شورای امنیت فرستاده شود و فشارهایی را بر ایران تحمیل کنند اما پس از مذاکرات ژنو غربی‌ها پای میز مذاکره آمدند و نتیجه مذاکرات این شد که غربی‌ها و تمام مردم دنیا متوجه شدند که ایران از یک موضع مستحکم، با استدلال و منطق از حقوق هسته‌ای و قانونی خود دفاع می‌کند.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: توافق ژنو افکار عمومی جهان را نسبت به اتهامی که به ایران در مورد ساخت سلاح هسته‌ای زده شد؛ روشن کرد و دنیا فهمید که بر طبق فتوای مقام معظم رهبری،ایران اسلامی به دنبال این مقوله نیست و در هیچ مقطعی تصمیم نداشته به سمت بمب هسته‌ای برود و دروغ آنان برملا شد.

جهانگیری تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه‌ای وقتی فهمیدند که ایران دارد با کشورهای غربی (1+5) به توافق می‌رسد تصمیم گرفتند مانع این کار شوند اما موضعی که ما در پیش گرفتیم موضع حقی است و آن را ادامه خواهیم داد و انشاءالله این موضوع را با اقتدار پیش خواهیم برد.

سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

انتقام خون شهدا را از صهیونیست‌ها در زمان و مکانی غیرقابل تصور خواهیم گرفت

همچنین، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که آیا منتظر پاسخ از سوی جمهوری اسلامی ایران باشیم یا خیر، گفت: بله، منتظر پاسخ جمهوری اسلامی ایران باشید.

وی تأکید کرد: انتقام خون شهدا را از اسرائیلی‌ها در زمان و مکانی که هرگز تصور نمی‌کنند خواهیم گرفت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تأکید کرد: مقاومت در حال دستیابی به پیروزی‌های بزرگتری است تا ان‌شاءالله به نتایج نهایی برسد.

نامه بروجردی به ظریف درباره اظهارات مداخله‌جویانه مقام آلمانی/درخواست احضار سفیر

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید الله‌دادی و شهدای حزب‌الله در جمع خبرنگاران از ارسال نامه خود به ظریف برای احضار سفیر آلمان به دلیل سخنان مداخله‌جویانه نایب رئیس مجلس این کشور در دیدار با مقامات ایرانی خبر داد.

وی افزود: وقتی چنین اظهاراتی اتخاذ می‌شود طبیعی است مجلس موضع‌گیری کرده و اجازه چنین اظهارنظرهای هنجارشکنانه‌ای نمی‌دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: من به دوستان گفتم باید این هنجارشکنی‌ها را متوجه کسانی کرد که این کارها را انجام می‌دهند. بنابراین نباید شرایطی ایجاد کرد که این اقدامات تکرار شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: سفارت ما در برلین (پایتخت کشور آلمان) پیش از سفر هیئت آلمانی به ایران یادداشت رسمی داده بود و وزارت امور خارجه نیز آن را تأیید کرده بود اما وقتی که با وجود همه این تذکرات کار اشتباهی انجام شود حتماً باید اقدام جدی صورت بگیرد و مجلس نیز این کار را خواهد کرد.

وی در مورد اقدام تروریستی اخیر در سوریه که توسط بالگردهای رژیم صهیونیستی صورت گرفت گفت: رژیم صهیونیستی باید منتظر پاسخ قاطعانه جمهوری اسلامی ایران باشد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس درباره تأثیرگذاری مخالفان سوریه در مسکو نیز گفت:‌ من فکر نمی‌کنم که تحول جدی و مهمی صورت بگیرد. چرا که این اقدام روسی‌ها نشان از این دارد که آنها به راه حل سیاسی معتقدند و البته جمهوری اسلامی ایران نیز همین اعتقاد را دارد که باید مسائل با راه حل سوری، سوری حل شود.

بروجردی تأکید کرد: علت اینکه برخی‌ها معتقدند اتفاق خاصی در این نشست نمی‌افتد نیز به این دلیل است که سیاست‌ آمریکا و هم‌پیمانانش اتخاذ راه حل سیاسی نیست.

شهید الله‌دادی جزو شهدای شاخص سپاه است/همرزمان ایشان راه را تا آزادی قدس شریف ادامه خواهند داد

بر پایه این گزارش،سرلشکر مصطفی ایزدی معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نیز در حاشیه مراسم، اظهار کرد:‌سردار پر افتخار اسلام شهید الله‌دادی همیشه این دغدغه را داشت که به عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در خطوط مقدم از ارزش‌ها دفاع کند.

وی افزود: دغدغه‌های سردار شهید مصداق این فرمایش مولای متقیان است که خداوند باب جهاد را برای ایشان گشوده بود و وی از این مسیر به نحو احسن استفاده کرد.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:‌شهید الله‌دادی در دوران دفاع مقدس از رزمندگان موفق و پیشتاز لشکر 41 ثارالله بود و بعد از دفاع مقدس در سازندگی نهاد مقدس سپاه تلاش و مجاهدت کرد.

سرلشکر ایزدی گفت:‌ شهید الله‌دادی وقتی دیدند که شرایط به نحوی است که می‌توانند در کرانه‌های دور از ارزش‌های انقلاب اسلامی پاسداری و دفاع کنند، به آن سرزمین هجرت کرد و در منطقه لبنان و سوریه برای پیشبرد شعارهای امام و رهبری مجاهدت کردند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره این شهید اشاره و خاطرنشان کرد:‌طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این حرکت یک جهاد مستمر بود، بنابراین شهید الله‌دادی جزو شهدای شاخص سپاه محسوب می‌شود.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: شهید الله‌دادی اولین شهیدی است که در خطوط مقدم توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و قطعا همرزمان ایشان این راه را با صلابت ادامه خواهند داد تا ما شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

ایران به بشار اسد و حیدر عبادی مشاوره می‌دهد/ ناامنی در عراق، سوریه و افغانستان را ناامنی در ایران می‌دانیم

همچنین در حاشیه این مراسم، سردار رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت مجاهدین بزرگواری همچون سردار الله‌دادی و فرزند شهید عماد مغنیه و دیگر عزیزان شهید را به محضر امام زمان و ملت‌های آزادیخواه لبنان و ایران تسلیت می‌گویم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که جبهه واحدی شکل گرفته که  یک طرف آن قدرت‌های بزرگی مثل آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و جبهه نفاق عربی قرار دارند و به مقابله با بیداری اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی می‌پردازند.

سردار صفوی خاطرنشان کرد:‌ ناامنی مردم در سوریه و عراق باعث خوشحالی و امنیت رژیم صهیونیستی است و ما اتحاد جبهة‌النصره را در منطقه سوریه و قنیطره با رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم، بسیاری از مجروحان جبهةالنصره در سرزمین اشغالی مداوا می‌شوند و یا اینکه هلی‌کوپترهای صهیونیستی با اطلاعاتی که از داخل جبهة‌النصره دریافت می‌کنند،مناطق سوریه را بمباران می‌کنند.

با بیان اینکه نا امنی در عراق و سوریه و حتی نا امنی در افغانستان را، نا امنی در ایران می‌دانیم، تاکید کرد: این فرزندان بزرگوار و سردارانی مانند الله‌دادی برای امنیت منطقه و امنیت مردم در سوریه، لبنان و عراق و در کل برای امنیت منطقه،  به شهادت رسیده‌اند.

سردار صفوی تاکید کرد: ما کتمان نمی‌کنیم در سوریه و عراق به عنوان مشاور حضور داریم و به آقای بشاراسد و حیدر العبادی مشاوره می‌دهیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه مشاوره ایران به سوریه و عراق به امنیت این دو کشور کمک می‌کند، گفت:‌ ما امنیت سوریه و عراق را امنیت خود می‌دانیم و  ناامنی در عراق و سوریه و حتی ناامنی در افغانستان به نوعی ناامنی در ایران تلقی می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما برای امنیت منطقه و برای امنیت مردم ایران در سوریه، لبنان و عراق، فرزندان بزرگواری مثل شهید الله دادی که یک فرمانده مومن، شجاع و خردمند بود قربانی کردیم.

سرلشکر صفوی اظهار امیدواری کرد: انشاءالله جبهه مقاومت اسلامی با حضور ایران در این صحنه به پیروزی نهایی برسد، کما اینکه آثار پیروزی را در سوریه مشاهده می‌کنیم.

وی در ادامه به ائتلاف آمریکایی، غربی و عربی علیه بشار اسد اشاره و تصریح کرد: ائتلاف آمریکایی ــ غربی و عربی برای سرنگونی رژیم بشار اسد تأسیس شد. بالاخره ائتلافی که در عراق با این همه ادعایی که به راه انداختند که با داعش مبارزه کنند، این ائتلاف نتوانست کاری کند و اگر انجام داده آمریکا اعلام کند که چه‌کاری انجام داده است.

وی با بیان اینکه ائتلاف ضدداعش شکست خورده است، افزود: سیاست‌های آمریکا در عراق و سوریه با شکست مواجه شده و می‌توان گفت در مقیاس کلی آمریکایی‌ها در مسائل منطقه و اوکراین هم با شکست روبه‌رو شده‌اند و نتوانسته‌اند در مقابل روس‌ها واکنش نشان دهند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان “ما آینده منطقه را به‌نفع ملت‌های اسلامی می‌دانیم” اظهار داشت: آنچه در منطقه می‌گذرد در جهت تضعیف سیاست‌های آمریکا در منطقه است. آمریکایی‌ها در منطقه، مسائل یمن، افغانستان و سوریه را می‌بینند و این‌طور نیست که آنچه در سوریه و بحرین می‌گذرد، به‌نفع آمریکایی‌ها باشد البته ما حضور پایگاه انگلیسی‌ها در بحرین را علامت خطرناکی می‌دانیم.

صفوی در همین زمینه افزود: انگلیسی‌ها پس از خروجشان در سال 1971 از خلیج فارس و شرق مدیترانه دوباره در حال بازگشت به منطقه هستند که این برگشت آنها علائم شومی در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در مجموع، منطقه آبستن حوادثی است که بنده سیر حوادث را به‌ضرر جبهه متحد آمریکایی‌ها،‌ غربی‌ها، صهیونیست‌ها و نفاق عربی می‌دانم و این روند به‌نفع ملت‌های آزادی‌خواه منطقه، جبهه مقاومت اسلامی چه در لبنان، چه در سوریه و چه در عراق می‌دانم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا با تأکید بر اینکه امروز رهبر معظم انقلاب پرچمدار دفاع از بلاد اسلامی هستند، افزود: ایشان نه تنها از ملت و کشور ایران دفاع می‌کنند، بلکه از فلسطین هم دفاع می‌کنند و از سوریه و عراق هم دفاع می‌کنند. رهبری مانند امام بزرگوارمان رهبری هستند که ملت‌های اسلامی به وجود ایشان به‌عنوان رهبر اسلامی اعتماد دارند.

سردار صفوی در پایان خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های اسلامی به حکمت، صبر و تحمل و قاطعیت رهبر انقلاب اعتماد دارند و امیدوارم که ملت‌های ایران، عراق و لبنان و سوریه به پیروزی برسند و رژیم‌های بی‌ریشه همانند رژیم صهیونیستی و رژیم‌های پادشاهی منطقه که ریشه‌های پوسیده و فرسوده‌ای دارند، یکی یکی از صحنه حذف شوند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×