» اخبار ایران و جهان » مديركل جدید صدا و سيماي اصفهان: همه آثار و فرهنگ ايران اسلامي را مي‌توان در اصفهان يافت/در رسانه ملي تعطيلي نداريم
اخبار ایران و جهان

مديركل جدید صدا و سيماي اصفهان: همه آثار و فرهنگ ايران اسلامي را مي‌توان در اصفهان يافت/در رسانه ملي تعطيلي نداريم

بهمن 7, 1393 0010

مديركل جديد صدا و سيماي مركز اصفهان گفت: تمام آثاري كه از ايران و فرهنگ ايران اسلامي مي شود تصور كرد را مي‌توان در اصفهان پيدا كرد. اصفهان شهر بزرگان كريم، ارباب بزرگ معرفت و شهر كريمان علم و فرهنگ است.

به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ايمنا،دکتر مسعود احمدي افزادي در مراسم تکریم و معارفه مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان گفت: فكر كردم كه اصفهان را در يك جمله تعريف كنم، خواستم اصفهان را به عنوان شهر تاريخ معرفي كنم كه كامل نبود، استان اديان هم افاقه نمي كند، خواستم اصفهان را به خاطر آثار تاريخي، مفاخر و سرداران شهيدش و استان علامه پرور تعريف كنيم اما كافي نبود اما ابوالعلا شاعر نامي ما مي‌تواند آن را تعريف كند. ابوالعلا مي گويد همه مردم در يك نفر، همه زمان در يك ساعت، همه زمين در يك خانه است و تمام آثاري كه از ايران و فرهنگ ايران اسلامي مي شود تصور كرد را مي‌توان در اصفهان پيدا كرد.

وی تاکید کرد:اصفهان شهر بزرگان كريم، ارباب بزرگ معرفت و شهر كريمان علم و فرهنگ است.
وی در ادامه گفت:خوشحالم كه در جمع مردم اصفهان قرار گرفته ام و توفيق خدمت پيدا كرده ام بايد از حسن اعتماد دكتر سرافراز رئيس سازمان صدا و سيما و معاون مجلس و امور استان‌ها تشكر كنم به واسطه اينكه اين مسئوليت خطير را به من سپردند.
وي افزود: بايد از تلاش‌هاي مستمر مهندس كلباسي در اين سمت تشكر داشته باشم، ايشان از خاندان علما و فرهيختگان بوده و خود ولدالعالم و عالم است.

دکتر احمدی افزادی با اشاره به فعالیت های شبانه روزی کارکنان رسانه ملی در همه بخش ها گفت:كيست كه نداند در رسانه ملي هر روز و هر ساعتش چقدر سخت در لحظات خبررساني و توليد برنامه مي‌‎گذرد،،در رسانه ملي تعطيلي نداريم .
وی تاکید کرد:شبانه روز تلفن ها، حرف ها، ارتباطات و برنامه ها نفس آدمي را گاهي مي گيرد بنابراين ۱۳ سال مديريت مستمر و طاقت فرسا در استان مهم اصفهان يعني يك دنيا تلاش.
وی خطاب به همکاران خود تاکید کرد:جز با توكل به خدا و استعانت از امام زمان (عج) و اهل بيت و لطف الهي و همكاري شما توفیق در این مسیر ميسر نيست.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×