» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » شهردار طالخونچه: ادارات خدمات‌رسان به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

شهردار طالخونچه: ادارات خدمات‌رسان به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند

بهمن 7, 1393 1013

شهردار طالخونچه گفت: ادارات خدمات رسان به وظایف قانونی خود در شهر طالخونچه به خوبی عمل نمی‌کنند.
 به گزارش پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایمنا، حسین اسماعیل احمدی با بیان اینکه مردم فکر می‌کنند همه وظایف بر عهده شهرداری است، اظهار داشت: بیش از دو سال است که کارشناسان اداره برق شهرستان مبارکه چند مورد تیر برق که در وسط کوچه و خیابانهای شهر طالخونچه قرار گرفته را را بازدید کردند ولی متاسفانه هیچ اقدامی در این رابطه انجام نشده است.
وی با بیان اینکه بر اثر مسائل و مشکلاتی که اداره برق برای ما ایجاد کرده عملا اجرای پروژه‌ها برای ما غیرممکن شده است، گفت: تیر برق‌هایی که در وسط کوچه و خیابان‌های شهر طالخونچه قرار دارد هر لحظه ممکن است که حادثه ایجاد کند.
شهردار طالخونچه با بیان اینکه در صورت نیاز وسایل و امکانات مورد نیازشان از جمله تیر برق و سیم را هم تامین می کنیم، گفت: از مسوولین شهرستان تقاضا داریم به ادارات خدمت رسان توصیه‌ای داشته باشند تا وظایف قانونی خودشان را به نحو احسن انجام دهند.
وی با بیان اینکه اداره آب تعامل خوبی با شهرداری طالخونچه دارد، گفت: علی‌رغم اینکه اداره آب و فاضلاب تعامل خوبی با ما دارد ولی هیچگونه نظارتی بر پروژه‌های خود ندارد.
احمدی با بیان اینکه مجوز تاسیس شهرک صنعتی طالخونچه صادر شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم در دهه مبارک فجر کلنگ زنی آنرا انجام دهیم.
وی با بیان اینکه هزینه شهرک صنعتی بالاست، گفت: در صورتیکه ادارات خدمات رسان ملزم شوند خدمات را برای شهرک صنعتی تامین کنند در قبال خدمات آنها میتوانیم زمین در شهرک صنعتی به آنها واگذار کنیم.
شهردار طالخونچه گفت: البته برای اینکار نیاز به مجوزی از طرف شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان داریم.
وی با بیان اینکه برای احداث ورزشگاه طالخونچه پس از گذشت یک سال و نیم هیچ اقدامی از طرف اداره کل ورزش و جوانان انجام نشده است، گفت: در صورتی‌که تا ۱۰ روز دیگر اقدامی نشود در این مورد جای هیچ بحثی باقی نخواهد ماند.
احمدی با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان باید در برخی موارد فرا قانونی عمل کند، گفت: همه ما می‌خواهیم خدمات به مردم و جوانان ارائه دهیم تا معضلات اجتماعی کاهش پیدا کند.
وی با بیان اینکه زیرسازی و جدول گذاری محله خاراب طالخونچه انجام شده، فقط آسفالت آن باقیمانده که اداره کل بنیاد مسکن باید انجام دهد، گفت: احداث شبکه جمع آوری فاضلاب شهر طالخونچه یکی از مواردی است که مردم از ما انتظار دارند و امیدواریم بزودی کلنگ زنی شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×