» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون سازمان راهداری: محور مبارکه به اصفهان باید توسعه یابد.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون سازمان راهداری: محور مبارکه به اصفهان باید توسعه یابد.

بهمن 1, 1393 0113

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: توسعه محور مبارکه به اصفهان باید در اولویت کاری قرار گیرد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، عبدالهاشم حسن نیا روز سه شنبه در نشست بررسی مشکلات راهداری مبارکه با اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه های راهسازی این شهرستان اظهار کرد: یکی از راهکارهای حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی است که در دولت های قبلی و دولت یازدهم توجه ویژه ای به این مهم شده است.

حسن نیا گفت: با توجه به اینکه حدود 90 درصد حمل و نقل بار و مسافر کشور در جاده ها می باشد امروز بزرگترین چالش ما آسفالت راههای اصلی و شریانی است.

وی اظهار داشت: طول راههای شریانی کشور 30 هزار کیلومتر است که 85 درصد عبور و مرور کشور در آنها صورت می گیرد و نیازمند توجه ویژه به این راهها هستیم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در باره روند عملیات اجرایی تعریض محور مبارکه به اصفهان گفت: با توجه به اینکه این محور به عنوان یکی از راههای شریانی مبارکه است که این شهرستان را به مرکز استان متصل می کند، ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.

حسن نیا با بیان اینکه ایمن سازی و آسفالت این راه به میزان 15 کیلومتر تا سقف 12 میلیارد تومان را بر عهده می گیریم، خاطر نشان کرد: با توجه به قرار داشتن این محور در مسیر تردد پرسنل کارخانجات و صنایع مبارکه انتظار می رود با مشارکت صنایع منطقه تامین اعتبارات مورد نیاز جهت زیر سازی مسیر آن نیز شتاب بیشتری گیرد.

حسن نیا با اشاره به لزوم رفع مشکل نقاط حادثه خیز در شهرستان مبارکه گفت: احداث زیر گذر راحت ترین راه است ولی الزاما راحت ترین راه، بهترین راه نیست.

وی با بیان اینکه امروزه کشورهای پیشرفته دنیا از احداث پل و تقاطع غیر همسطح خودداری می کنند، گفت: مشکل حادثه خیز بودن سه راه پلی اکریل را می توان با احداث یک بیضی کشیده ساماندهی کرد.

راهداری-2

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

تعداد دیدگاهها: 1

  1. علی مهنا

    به نظر بنده امنیت قیمت نداره پس از مسئولین خواهش میکنم هر تلاشی در راستای کم شدن تصادفات و گریان شدن چشم هموطنامون از دستشون میاد کوتاهی نکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×