» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دادستان شهرستان مبارکه: تعيين اسناد مي‌تواند از رانت‌خواري و فسادها جلوگیری کند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

دادستان شهرستان مبارکه: تعيين اسناد مي‌تواند از رانت‌خواري و فسادها جلوگیری کند

دی 28, 1393 009

دادستان شهرستان مبارکه گفت: تعيين اسناد مي‌تواند از رانت‌خواري و فسادها جلوگیری کند.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرنگار ایمنا، علي بهبهاني مديركل ثبت استان اصفهان خطاب به مديران ادارات در مراسم توديع و معارفه ریيس اداره ثبت اسناد شهرستان مباركه گفت: ميزهايي كه ما امروز پشت آن نشسته‌ايم ثمره خون شهدا است.
وی با بيان اينكه در نظام اسلامي مسوولان بعنوان امانتدار، چند روزي مسووليت بر عهده دارند، گفت: قصد داريم در تغييراتي كه در هر شهرستان انجام مي دهيم از ظرفيت و توان افراد بومي آن شهرستان استفاده نماييم.
مديركل ثبت اسناد و املاك استان اصفهان با اشاره به اينكه وظيفه اصلي سازمان ثبت اسناد، تثبيت مالكيت و حمايت از حقوق و مالكيت مشروع اشخاص حقيقي و حقوقي است، افزود: اين سازمان بيش از یکصد سال قدمت دارد و تاكنون خدمات گسترده‌اي را انجام داده است.
وی در ادامه به تشريح فعاليت‌هاي صورت گرفته ثبت استان در طول يكسال گذشته پرداخت و هدف از اجراي طرح‌هاي نوين ثبتي را جلب رضايت بيش از پيش مردم از دستگاه‌هاي حاكميتي نظام در راستاي تحقق آرمان‌هاي شهداء و انقلاب اسلامي عنوان نمود.
بهبهاني با بيان اينكه نبايد فراموش كنيم كه يك روز عزيزاني از جمله شهدا و جانبازان، از بهترين سرمايه‌هاي زندگي خود براي اين انقلاب گذشتند، اظهار داشت: امروز كه ما در جايگاه خدمت به مردم قرار گرفته‌ايم بايستي براي قدرداني از فداكاري‌هاي غيرقابل جبران اين عزيزان از تمام ظرفيت‌هاي خود در مسير خدمت رساني به مردم شريف استفاده نماييم.
وي گفت: بي‌شك صندلي‌هايي كه ما امروز بر آن نشسته‌ايم و ميزهايي كه در مقابلمان قرار گرفته است ثمره به خون غلطيدن شهداء، نقص عضو جانبازان و اسارت آزادگان غيور است.
باغستاني دادستان شهرستان مباركه با بيان اينكه تعيين اسناد مي‌تواند جلوي رانت‌خواري و فسادها را بگيرد، خاطر نشان كرد: امروز با راه‌اندازي دولت الكترونيك گام‌هاي مؤثري برداشته شده است.
وی با بيان اينكه اداره ثبت اسناد از يك جايگاه ويژه‌اي برخوردار است، گفت: مديران بايد خدمت به مردم را سرلوحه كار خود قرار دهند.
وي با اشاره به اهميت وظايف اداره ثبت اسناد گفت: اداره ثبت اسناد و املاك بعنوان يكي از ادارات زير مجموعه دستگاه قضايي وظايف خطيري بر عهده دارد.
مظاهر نصراللهي ریيس جديد ثبت اسناد شهرستان مباركه نيز در اين مراسم گفت: نظام ثبتي ما شاهد تحولاتي براي آسان‌تر كردن خدمت‌رساني به مردم است و با تمام وجود در راستاي خدمت‌رساني به مردم و رضايتمندي آنها كار و تلاش مي‌كنم.
وی گفت: اميدوارم بتوانم سربلند و سرافراز در برابر خداوند و مردم به مردم شهرستان مباركه خدمت نمايم.
در پايان با لوح و هدايايي از محمدرضا ریيسي زاده تقدير و مظاهر نصراللهي به عنوان ریيس ثبت اسناد شهرستان مباركه معرفي شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×