» عمومی » ورزشی » سردار پیروز آزمون شد /یوزهای ایران به یک چهارم رسیدند
ورزشی

سردار پیروز آزمون شد /یوزهای ایران به یک چهارم رسیدند

دی 25, 1393 008

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله گروهی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا از ساعت 12:30 امروز پنجشنبه به وقت تهران در ورزشگاه «استرالیا» شهر سیدنی آغاز شد که این دیدار با برتری یک بر صفر ایران به پایان رسید. سردار آزمون در دقیقه 52 گل ایران را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال ایران که قرمز پوشیده است در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، مهرداد پولادی، وریا غفوری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان(87 امیرحسین صادقی)، مسعود شجاعی(72 خسرو حیدری)، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی و سردار آزمون( 61 رضا قوچان نژاد) به میدان رفت.

* دقیقه 2 : تیم ملی فوتبال ایران این بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه دو به اولین کرنر خود دست پیدا کرد اما نتوانست از این کرنر استفاده ای ببرد.

* دقیقه 4 : سانتر از جناح چپ توسط مهرداد پولادی روی دروازه با ضربه سر سردارآزمون همراه شد اما دروازه بان قطر این ضربه را مهار کرد.

* دقیقه 7 : تیم ملی ایران پس از دقایق ابتدایی که میل هجومی بالایی داشت کمی آرام تر بازی را دنبال کرد و قطریها به سمت دروازه ایران نزدیک شدند.

* دقیقه 10 : دو تیم توپ را بیشتر در میانه میدان رد و بدل می کردند و موقعیت خاصی روی دروازه ها شکل نمی گرفت.

* دقیقه 13: تیم ملی ایران مجددا نبض بازی را در اختیار گرفت و چند حمله را روی دروازه حریف پی ریزی کرد.

* دقیقه 15 : مسعود شجاعی ضربه محکمی را به سمت دروازه قطر روانه کرد که با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه 17 : تیم ملی ایران در ادامه حملاتش توپی را توسط تیموریان روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه بد این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه 20 : قطریها حمله نصف و نیمه ای را روی دروازه ایران پی ریزی کردند اما مدافعان کشورمان اجازه فرصت سازی را به آنها ندادند.

* دقیقه 21 : اشکان دژاگه روی بازیکن قطر مرتکب خطا شد که این توپ از جناح چپ روی دروازه ایران ارسال شد اما حریف نتوانست از این فرصت استفاده کند.

* دقیقه 24 : پاس اشکان دژاگه از راست درون محوطه جریمه بهترین فرصت را در اختیار ایران قرارداد اما ضربه مسعود شجاعی به پایش نگرفت و مدافع حریف توپ را دور کرد.

* دقیقه 29 : ایران پشت محوطه جریمه قطر صاحب موقعیت شد که توپ ارسالی را مدافعان حریف به کرنر فرستادند. این ضربه هم در رفت و برگشت ثمری برای ایران نداشت.

* دقیقه 33 : قطریها در میانه میدان توپ را در اختیار داشتند و تلاش کردند خود را به دروازه ایران نزدیک کنند.

* دقیقه 35 : پاس دژاگه به سردار آزمون در میانه میدان ایران را در موقعیت حمله قرار داد اما سانتر بد آزمون را دروازه بان قطر گرفت.

* دقیقه 40 : ایران در خلق موقعیت ناهماهنگ است. با این حال ضربه مسعود شجاعی در این دقیقه به کرنر رفت که در برگشت بازهم ایران نتوانست موقعیت خطرناکی ایجاد کند.

* دقیقه 44: ضربه محکم اشکان دژاگه از جناح راست محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه قطر به بیرون رفت تا یکی از بهترین موقعیت های ایران هم از دست برود.

* دقیقه 45 : حمله کم اثر ایران توسط قطریها بی نتیجه ماند.

* دقیقه 46 : سردار آزمون یک موقعیت خوب را از دست داد.

* دقیقه 50 : ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که جواد نکونام این ضربه را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

* دقیقه 52 : پاس خوب اشکان دژاگه به سردار آزمون درون محوطه جریمه رسید و این بازیکن با یک چرخش زیبا و ضربه بغل پا دروازه حریف را باز کرد.

* دقیقه 57 : مسعود شجاعی به خاطر خطایی که روی بازیکن قطر انجام داد از روشن ایرماتف کارت زرد دریافت کرد.

* دقیقه 61 : به دنبال مصدومیت سردار آزمون دقایقی پس از گل، رضا قوچان نژاد به جای او وارد بازی شد.

* دقیقه 70 : تیم ایران در این دقایق به لاک دفاعی رفت و قطری ها نبض بازی را در اختیار گرفتند. در این میان شاگردان کی روش دل به ضد حملات بستند.

* دقیقه 71 : رضا قوچان نژاد دقایقی پس از حضورش در زمین ضربه را با پای چپ به سمت دروازه حریف زد که دروازه بان قطر این ضربه را مهار کرد.

* دقیقه 72 : خسروی حیدری که در بازی اول غایب بود به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد.

* دقیقه 74 : اشتباه قطری ها در خط دفاعی توپ را به اشکان دژاگه رساند و این بازیکن پس از ورود به محوطه جریمه حریف می توانست قوچان نژاد را مقابل دروازه خالی صاحب گل کند اما مدافعان حریف اجازه این کار را به او ندادند.

* دقیقه 77 : ایران صاحب یک ضربه کرنر شد که دژاگه این توپ را روی دروازه حریف ارسال کرد که مدافعان قطر این توپ را برگرداندند.

* دقیقه 83: بازیکنان قطر در مرکز زمین روی دژاگه مرتکب خطا شدند اما حضور کم تعداد بازیکنان ایران در نیمه زمین قطر این موقعیت را بی اثر گذاشت.

* دقیقه 86 : ارسال های بلند قطری ها روی دروازه ایران ثمری برای این تیم نداشت و علیرضا حقیقی این توپ ها را مهار کرد.

* دقیقه 88 : رضا قوچان نژاد در موقعیتی که تنها بازیکن ایران در زمین قطر بود درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه محکم او را دروازه بان قطر مهار کرد.

* دقیقه 89 : احسان حاجی صفی با حرکتی خوب درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام این بازیکن را دروازه بان قطر به کرنر فرستاد.

* دقیقه 92 : قطریها صاحب بهترین موقعیت خود شدند اما ضربه سر مهاجم این تیم در موقعیت آفساید به تیر دروازه برخورد کرد.

* دقیقه 94 : ارسال بلند قطریها درون محوطه جریمه را علیرضا حقیقی مهار کرد اما برخورد بازیکنان در این صحنه درگیری چند ثانیه ای را بوجود اورد تا بازی چند دقیقه متوقف شود.

http://media.mehrnews.com/d/2015/01/15/3/754633.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×