» عمومی » ورزشی » قرعه‌کشی جام‌ ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
ورزشی

قرعه‌کشی جام‌ ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد

دی 25, 1393 1012

مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی جام‌های ‌جهانی کشتی آزاد و فرنگی عصر امروز (24 دی ماه) در لوزان سوئیس، مقر اتحادیه جهانی کشتی، برگزار شد و 8 تیم حاضر در این مسابقات با قرار گرفتن در 2 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند. قرعه‌کشی جام جهانی کشتی زنان نیز برگزار شد.

8 تیم برتر رقابت‌های جهانی ازبکستان مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی کشتی را کسب کرده‌اند که تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان رقابت‌های آزاد و فرنگی در دوره گذشته، به ترتیب در صدر گروه‌های اول و دوم قرار گرفتند و سایر تیم‌ها به ترتیب قرعه در رده‌های بعدی گروه‌ها جای گرفتند.

تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران که به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی دوره گذشته این رقابت‌ها را در اختیار دارند در این دوره نیز از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شوند.

* نتایج قرعه کشی به شرح زیر است:

رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی روزهای سی‌ام بهمن و اول اسفندماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود که بعد از قرعه‌کشی در گروه اول تیم‌های ایران، آذربایجان، سوئد و آلمان قرار گرفتند؛ تیم‌های روسیه، مجارستان، ارمنستان و ترکیه هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 22 و 23 فروردین‌ماه سال آینده در سالن فوروم شهر لُس‌آنجلس برگزار می‌شود که مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی این رقابت‌ها نیز برگزار و تیم‌ها در دو گروه 4 تیمی قرار گرفتند.
در گروه اول جام جهانی کشتی آزاد تیم‌های روسیه، کوبا، آمریکا و مغولستان قرار گرفتند. تیم‌های ایران، بلاروس، آذربایجان و ترکیه هم در گروه دوم به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

* پیش از قرعه‌کشی جام جهانی کشتی فرنگی تصاویری از دوره قبل این مسابقات که به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید به نمایش درآمد. در این تصاویر شور و اشتیاق وصف‌ناپذیر تماشاگران کشورمان و سالن مملو از تماشاگر شهدای هفتم تیر تهران بیش از هر چیزی به چشم می‌آمد.

* پیش از قرعه‌کشی‌ جام جهانی کشتی آزاد نیز کلیپی از دوره قبل این مسابقات که به میزبانی لس آنجلس برگزار شد به نمایش درآمد که در این تصاویر پیروزی‌های کشتی‌گیران کشورمان در دیدار فینال مقابل روسیه به تصویر کشیده شد.

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931024001319#sthash.8rhAYu6K.dpuf

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×