» عمومی » ورزشی » کی‌روش در نشت خبری: در دام قطری‌ها نمی‌افتیم/ چالشی بزرگ در پیش داریم
ورزشی

کی‌روش در نشت خبری: در دام قطری‌ها نمی‌افتیم/ چالشی بزرگ در پیش داریم

دی 24, 1393 008

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در دام تیم قطر نمی‌افتد. وی افزود: ما چالشی بزرگ برابر قطر پیش رو داریم اما با هدف موفقیت برابر این تیم به میدان رفته و به فکر برتری هستیم.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر قطر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک بازی سخت و دشوار برابر قطر پیش رو داریم. آنها سراسر انگیزه هستند. خصوصا بعد از قهرمانی در جام خلیج فارس. بازیکنان این تیم برای جبران شکست بازی قبل به میدان می‌آیند. در این شرایط کاری که تیم ملی انجام می‌دهد، این است که در طول بازی برتری خود را در زمین ارائه کرده و کاری کنند که در زمین به برتری کامل دست یابند.

گزیده ای از اظهارات کی روش در نشست خبری پیش از بازی با قطر را در ادامه می‌خوانیم:

برنامه ما مطمئنا این است دیسیپلین همیشگی خود را حفظ و با سازماندهی بالا در مسابقه بازی کنیم. مطمئنا بازیکنان تمام توان خود را در این بازی از خود ارائه می‌کنند، آنهم مقابل تیمی که آماد‌ه‌سازی بالایی و عمیقی داشته و برای حضور در این جام 14 دیدار تدارکاتی انجام داده است.

باید برای موفقیت مقابل قطر با نظم و دیسیپلین بازی کند، قطر بازیکنان خوبی دارد و ما چالشی بزرگ را برابر این تیم پیش رو داریم. البته بازیکنان ما برای رسیدن به هدف‌شان، هرکاری می‌کنند. آنها حتی پرواز کرده و شنا می‌کنند تا به موفقیت نهایی برسد.

در تیم ایران یک تیم پشت همدیگر هستند، می‌خواهیم از حضور در این مسابقات لذت ببریم و بازیکنانم آماده‌ هستند تا در این جام بازی‌های جالبی را ارائه کنند.

نمی‌خواهم هیچ صحبتی کنم و آیا اجازه دارم در مورد داروی صحبت کنم که نماینده AFC اعلام کرد: ” خیر” و کی‌روش ادامه داد: این است آزادی بیان؟ اگر بخواهیم با ادب، کمال و تحصیلات بالا در مورد داوری صحبت کنیم، باز هم اجازه نمی‌دهند. بعد از 32 سال حضور در فوتبال تازه یاد گرفته‌ام که نمی‌توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم. احتمالا تنها برای اسپانسر اینجا هستیم.

در فوتبال سه بخش بازیکن، مربی و داور وجود دارد که در روند مسابقه تاثیرگذار هستند. مطمئنا مسئولان فیفا و AFC نظرشان درست است که نباید در مورد داوری صحبت کنیم. آنها هم انسان هستند و اشتباه می‌کنند اما در نهایت این زیبایی فوتبال است که نتیجه‌ای جالب در آخر مسابقه رقم می‌خورد.

بازی امارات و قطر را دیدم که نتیجه آن می‌توانست به نفع هر دو تیم رقم بخورد. البته امارات از فرصت‌هایش بهتر استفاده کرد اما هیچگاه به دام قطری‌ها نمی‌افتم و با تفکر بالا سعی می‌کنیم عملکرد خودمان را در زمین پیاده کنیم.

درست است قطر در این مدت بردهای خوبی بدست آورده و تنها مقابل امارات باخته است اما سعی می‌کنیم در این مسابقه تنها به بازی خودمان فکر کنیم. مهم برای این نیست که قطر چگونه بازی می‌کند بلکه مهم این است که برنامه و اهداف‌مان چیست و آنها را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم.

امیدواریم فردا فرصت حمله داشته باشیم. در بازی‌های قبلی نشان دادیم همیشه در زمان حمله می‌توانیم فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه حریفان ایجاد کنیم و تمام تلاش‌مان را برای رسیدن به موفقیت انجام می‌دهیم.

تغییرات فردا، نگاه تاکتیکی به بازی است زیرا اکثر نفرات‌مان فرصت کامل نداشتند کنار هم بازی کنند، به همین به دلیل مجبور شدیم به استخوان‌بندی تیم دست نزنیم.

تنها دغدغه‌ مصدومیت آندو را داشتیم که این مشکل برطرف شد و با آمادگی کامل و استفاده از تمام نفرات مقابل قطر به میدان می‌رویم.

http://cdn.fararu.com/files/fa/news/1393/10/24/183545_566.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×