» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » تشکیل کمیته ستاد دهه فجر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه
شهرستان مبارکه

تشکیل کمیته ستاد دهه فجر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مبارکه

دی 24, 1393 1012

جلسه کمیته ستاد دهه فجر سال 1393 به ریاست مدیر جهادکشاورزی شهرستان و با حضور اعضای ستاد به منظور مشخص نمودن برنامه های اجرایی پیشنهادی بزرگداشت این ایام برگزار شد.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی شهرستان مبارکه با نزدیک شدن به آستانه دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، جلسه کمیته ستاد دهه فجر سال 1393 به ریاست مدیر جهادکشاورزی شهرستان و با حضور اعضای ستاد به منظور مشخص نمودن برنامه های اجرایی پیشنهادی بزرگداشت این ایام در محل دفتر مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تشکیل شد .

رضایی مدیر جهادکشاورزی شهرستان با گرامیداشت پیشاپیش ایام دهه فجر گفت: دهه فجر سرآغاز طلوع انقلاب اسلامی ، مقطع رهایی ملت ایران  و تولد دوباره ارزشهای اسلامی در ایران و جهان است .

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر جهادکشاورزی شهرستان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هدیه ای از سوی پروردگار است بر اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم تاکید نمود و از اعضای این ستاد خواست تا آیین بزرگداشت این مناسبت ملی مذهبی را با برنامه ریزی دقیق  و منسجم و با حضوری فعال برگزار نمایند تا برای همیشه شکوه و عظمت این ایام تاریخی و مهم کشورمان در اذهان عمومی باقی بماند .

در ادامه جلسه ،‌اعضای ستاد به راهکارها و برنامه های پیشنهادی خود پرداختند که مقرر گردید تا جهاد کشاورزی شهرستان به سهم خود با اجرای برنامه هایی نظیر اجرای آذین بندی ،‌ برگزاری مسابقات ،‌ محافل قرآنی،‌ مراسم افتتاح پروژه های بخش کشاورزی شهرستان ،‌ اطلاع رسانی از خدمات و عملکرد جهادکشاورزی ،‌ دیدار با خانواده های شهدای انقلاب اسلامی ،‌ برگزاری آیین های جشن و بزرگداشت دهه فجر و ده ها برنامه دیگر فضایی پر از  شور و هیجان و نشاط اجتماعی را برای مردم شهرستان بویژه برای بهره برداران بخش کشاورزی ایجاد نماید.

thumbnail.aspx

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×