» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » هتل آفتابگردان باشگاه سپاهان در مبارکه افتتاح شد.
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

هتل آفتابگردان باشگاه سپاهان در مبارکه افتتاح شد.

دی 23, 1393 0011

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرنگار فارس عصر امروز هم‌زمان با بیست و یکمین سالروز افتتاح و بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه، هتل آفتابگردان در مجموعه ورزشی شماره یک باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با حضور جمعی از مسئولان کارخانه و باشگاه سپاهان توسط بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افتتاح شد.

در این مراسم مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان، فرماندار شهرستان مبارکه، حسین فرکی سرمربی سپاهان به همراه جمعی از اعضای کادر فنی و تعدادی از هواداران سپاهان حضور داشتند.

هتل آفتابگردان در متراژ سه هزار متر مربع و با بیش از 70 تخت پذیرای تیم‌های ورزشی و گردشگران خواهد بود.

کلیپی از مراحل ساخت این هتل به همراه اجرای ترانه‌های شاد بخشی از مراسم این افتتاحیه بود.

‌مهرزاد خلیلیان مدیرعامل شرکت سپاهان در این مراسم ‌با تبریک سالگرد بهره‌برداری از این شرکت اظهار کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا نتیجه سه سال تلاش کارخانه و باشگاه را در ساخت این هتل جشن بگیریم. این هتل دارای سه هزار متر مربع متراژ و بیش از 70 تخت است که تیم‌های مختلف استان و کشور می‌توانند از این هتل که به صورت شیک و استاندارد ساخته شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه 50 درصد صادرات کارخانه فولادمبارکه به کشورهای اروپایی می‌رود و ما باید این غرور را به مستطیل سبز منتقل کنیم، افزود: این هتل با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان ساخته شده که می‌تواند نگینی درخشان برای باشگاه و شهرستان مبارکه باشد و امیدوارم بتوانیم در آینده افق‌های روشنی را برای باشگاه سپاهان ترسیم کنیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×