» عمومی » ورزشی » فولاد مبارکه ورزشگاه نقش‌جهان را با هزینه معقول تکمیل می‌کند
ورزشی

فولاد مبارکه ورزشگاه نقش‌جهان را با هزینه معقول تکمیل می‌کند

دی 23, 1393 0013

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: فولاد مبارکه ورزشگاه نقش‌جهان را با هزینه معقول تکمیل می‌کند و نمی‌توان هزینه‌های دست بالا را در این باره در نظر گرفت.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از خبرنگار مهر، بهرام سبحانی عصر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی درباره اینکه گفته می‌شود به دلیل افزایش رقم درخواستی پیمانکار ورزشگاه نقش‌جهان، تکمیل آن با محوریت شرکت فولاد مبارکه انجام نمی‌شود، اظهار داشت:  توافق ما از ابتدای پروژه رقم مشخصی بوده و قرار بود از ابتدا 12 میلیارد تومان در این زمینه اختصاص داده شود.

وی افزود: البته پس از آن بعد رقمی به ما دادند که قابل قبول نبود و خودشان هم این مسئله را قبول کردند که این رقم، رقم دست بالایی بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم که ورزشگاه را تکمیل کنیم، تصریح کرد: ما پروژه را به پایان می‌رسانیم و با قیمت و هزینه منطقی آن را تکمیل می‌کنیم بنابراین نباید با قیمت‌های غیر معقول، آن را تکمیل کرد.

وی افزود: اینکه پیمانکار بگوید من 30 میلیارد می‌خواهم تا پروژه را تکمیل کنم، صحیح نیست و همه اینها در مناقصه مشخص می‌شود.

سبحانی درباره جلسه هفته آینده با مسئولان استان گفت: هنوز در جریان جلسه‌ای که قرار است برگزار شود، نیستم و چیزی به ما اعلام نشده است.

http://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/09/16/IMG10594978.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×