» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مردم مبارکه: ورزش زمینه ساز رشد و تعالی است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

نماینده مردم مبارکه: ورزش زمینه ساز رشد و تعالی است

دی 22, 1393 007

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از  ایرنا، علی ایرانپور یکشنبه شب در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان محله شیخ آباد مبارکه با اشاره به اینکه جوانان بایستی علاوه بر رشته های هنری و صنعتی، ورزش را جدی بگیرند، افزود: ورزشکاران با اخلاق اسلامی می توانند در جهت ارتقای سلامت در جامعه تلاش کنند.

ایرانپور کسب مدال های رنگارنگ توسط ورزشکاران رشته های ورزشی در مبارکه و محله شیخ آباد را مایه افتخار خواند و افزود: تلاش خواهد شد تا از مدال آوران این شهرستان در سطح ملی حمایت های ویژه شود.

ایرانپور به همه جوانان و ورزشکاران توصیه کرد که ورزش و تحصیل را با هم تلفیق کنند و مراقب باشند تا پرداختن به یکی مانع دیگری نشود.

وی با اشاره به آمار بالای ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان مبارکه گفت: مردم از این ورزشکاران انتظار دارند برای کسب مدال های قهرمانی در سطح ملی و جهانی تلاش کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مبارکه نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هرآنچه برای ورزش هزینه می شود سرمایه است، اظهار داشت: اعتقاد ما است که سرمایه گذاری برای ورزش، نسل جوان و نوجوان را حفظ می کند.

سید داریوش موسوی گفت: در اسلام تاکید زیاد به گسترش ورزش شده و در ایران اسلامی نیز این مهم مورد توجه است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد فضاهای جدید ورزشی در شهرستان مبارکه افزود: اماکن ورزشی مبارکه فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایااز تلاشگران ورزشی و افتخارآفرینان ملی، استانی و شهرستانی تجلیل شد.

http://img7.irna.ir/1393/13931022/81460830/81460830-6198149.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

حامد کیانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×