» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » آیین افتتاح زایشگاه بازسازی شده بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه برگزار شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

آیین افتتاح زایشگاه بازسازی شده بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه برگزار شد

دی 20, 1393 0015

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: عملیات بازسازی و بهسازی در بیشتر بیمارستان های استان درحال اجراست و حجم کار این عملیات ها بسیار زیاد و گسترده است.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه به نقل از ایرنا، دکتر « حمیدرضا طلوعی » روز شنبه در آیین افتتاح زایشگاه بازسازی شده بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) شهرستان مبارکه بدون اشاره به نام این بیمارستان ها، افزود: دولت و وزارت بهداشت به تنهایی قادر نیستند عملیات احداث، بازسازی، بهسازی و تجهیز بیمارستان های کشور را تکمیل کنند.

وی اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به عملیات احداث، تکمیل و بهره برداری از طرح های بهداشتی و درمانی استان، به کمک خیرین و مردم نیاز داریم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه دوران بهار سلامت فرا رسیده است، افزود: دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه ای به بخش سلامت دارد.

طلوعی بابیان اینکه با عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب، وضعیت بهداشتی و درمانی کشور مورد توجه جدی قرار گرفت، اظهارکرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به بخش سلامت، اراده مسوولان وزارت بهداشت و درمان برای خدمت رسانی بهتر و شایسته به مردم را افزایش داد.

وی با اشاره به افتتاح زایشگاه بازسازی شده بیمارستان محمدرسول الله (ص) مبارکه، افزود: فرآیند خدمت رسانی و اجرای عملیات طرح های بهداشتی و درمانی جدید فقط به شهرستان مبارکه اختصاص ندارد و این طرح ها در بیشتر بیمارستانهای استان اصفهان درحال اجراست.

طلوعی با بیان اینکه فضاها و سخت افزارهای بیمارستانی به تنهایی برای خدمت رسانی به بیماران کافی نیست، به نقش نیروی انسانی و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی در ارائه این خدمات اشاره کرد و گفت: نقش نیروی انسانی مجرب و وظیفه شناس مهمترین و با ارزش ترین بخش نظام سلامت است.

وی تصریح کرد: از اینرو باید عزت بخشی و کرامت نیروی انسانی در مراکز بهداشتی و درمانی مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه خدمات درمانی ارائه شده به مردم بسیار ناچیز است، گفت: بازسازی اورژانس بیمارستان ها، افزایش خدمات کلینیک ویژه و تامین تجهیزات و امکانات بیمارستانی در شهرستان های استان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان مبارکه نیز با اشاره به اینکه اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطوح مختلف رضایتمندی مردم را به همراه داشته است، گفت: یکی از مهمترین دغدغه های دولت، سلامت مردم و توجه به کاهش هزینه های بخش سلامت است.

« سید محمدعلی احمدی » افزود: دولت برای رفاه بیشتر مردم تلاش خود را به کارگرفته و توجه به بخش سلامت محقق شده است.

وی با بیان اینکه تعامل و همکاری خوبی بین فرمانداری مبارکه و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان وجود دارد، افزود: تامین سلامت شهروندان از اولویت های مسوولان شهرستان مبارکه می باشد و فرمانداری این شهرستان برای رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان آماده همکاری با مسوولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

فرماندار مبارکه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح، سهم پرداختی بیماران بصورت چشمگیری کاهش یافته و دغدغه های مالی بیماران و خانواده های آنها برطرف شده است.

عملیات بازسازی و بهسازی زایشگاه بیمارستان محمدرسول الله (ص) مبارکه با اعتبار یک میلیارد و دویست میلیون تومان اجرا شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×