» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیر پروژه متروی مبارکه – بهارستان: ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات پروژه متروی مبارکه وصول می‌شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مدیر پروژه متروی مبارکه – بهارستان: ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات پروژه متروی مبارکه وصول می‌شود

دی 17, 1393 009

مدیر پروژه متروی مبارکه – بهارستان گفت: با امضای رئیس کمیته راهبری اجرای پروژه متروی مبارکه – بهارستان، ۲۰ میلیارد ریال از بودجه اختصاص یافته به این طرح وصول می‌شود.

به گزارش سایت شمس شهرستان مبارکه حسین عزیرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وضعیت پیشرفت پروژه متروی مبارکه-بهارستان و درصد پیشرفت آن اظهار داشت: با تلاش تمام مسئولان شهرستان مبارکه  تملک زمین‌های مربوط به پروژه متروی مبارکه – بهارستان در طول 11 کیلومتر و عرض 34 متر به شهرداری این شهر واگذار شده و امیدوار هستیم بقیه آزادسازی‌ها به زودی انجام شود.

وی با بیان اینکه محدوده آزادسازی شده از درب فولاد شروع شده و تا میدان فردوسی ادامه دارد، افزود: این آزادسازی که در طول 11 کیلومتر مسیر انجام شده در محدوده بین درب ورودی فولاد و میدان فردوسی شهر مبارکه قرار داشته و تاکنون حدود 4 میلیارد تومان برای آزادسازی این محدوده هزینه شده است.

مدیر پروژه متروی مبارکه– بهارستان با اشاره به منابع تأمین‌ کننده اعتبارات مورد نیاز برای آزادسازی زمین‌های پروژه متروی مبارکه-بهارستان، بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان مبلغ 5 میلیارد تومان را برای این پروژه تخصیص داد و تاکنون 2 میلیارد از این مبلغ با امضای طرفه به عنوان رئیس کمیته راهبری برداشت شده و شهرداری مبارکه و شورای این شهر نیز برای کمک به این پروژه یک میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه تعهدات انجام شده برای آزادسازی بیش زمین‌های مربوط به پروژه متروی مبارکه-بهارستان بیش مبالغ تخصیص یافته بوده، افزود: در جلسه‌ای که روز گذشته در سالن اجتماعات شهرداری مبارکه به مناسبت معارفه شهردار جدید این شهر برگزار شد توانستیم اجازه برداشت 2 میلیارد تومان از مبلغی که فولاد مبارکه به این پروژه اختصاص داده را دریافت کنیم.

عزیزخانی تصریح کرد: از کل مسیر 50 کیلومتری پروژه متروی اصفهان-مبارکه، آزادسازی و اجرای 16 کیلومتر از این پروژه بر عهده شهرستان مبارکه بوده که 11 کیلومتر آن با هزینه 4 میلیارد تومان آزادشده و امیدوار هستیم با بودجه دریافت شده، تعهدات قبلی پرداخت شود و مابقی این اعتبار نیز صرف آزادسازی ادامه مسیر شود.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/08/11/139308111405486153983033.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×